29 Απρ 2013

Μαύρος:"Ηθελαν να με βγάλουν από τη μέση γιατί τους έκανα κακό"

Ο Θωμάς Μαύρος παραχώρησε συνέντευξη στην εφημερίδα «Real News» και τόνισε πως η ΑΕΚ θα πρέπει να ξεκινήσει από το μηδέν προκειμένου να επιστρέψει δυνατή στην... ελίτ του ελληνικού πρωταθλήματος και να πρωταγωνιστήσει ξανά. «Το έχω ξαναπεί και το πιστεύω: οι μέτοχοι πέταξαν το σκάφος στον ωκεανό, έβαλαν κάποιους μπροστά και έφυγαν. Το μεταφράζω ότι ήθελαν την ΑΕΚ στο ερασιτεχνικό. Είναι πολλά τα χρέη. Έβλεπα την ομάδα στο Περιστέρι και ασυναίσθητα μου ερχόταν στο μυαλό η εποχή που έπαιζα εγώ για πρωταθλήματα και κύπελλα, έλεγα δεν είναι δυνατόν, δεν γίνεται ο ιστορικός αυτός σύλλογος να κατάντησε σε αυτό το χάλι». Για λίγο χρηματίσατε πρόεδρος της ΠΑΕ. Έχετε στοιχεία ότι έγινε κακοδιαχείριση στην εταιρεία τα προηγούμενα χρόνια; «Αποδείξεις δεν έχω, γιατί δεν πρόλαβα να κάνω τον έλεγχο που ο ίδιος ο κόσμος της ΑΕΚ μου ζήτησε για να μάθει την αλήθεια και να πάρει συγκεκριμένες απαντήσεις, έτσι μιλώ απλώς για κακοδιαχείριση. Εκφράζω, όμως, και πάλι την απορία: Πού πήγαν τα 200 εκατ. ευρώ που πέρασαν από τα ταμεία της; Το δικό μου μεγάλο λάθος είναι ότι δεν σχημάτισα διοίκηση όταν μου προτάθηκε και μπορούσα. Θα είχα κινηθεί διαφορετικά και το βέβαιο είναι ότι ο κόσμος της ΑΕΚ θα μάθαινε αλήθειες που τόσα χρόνια ψάχνει. Όμως, ήθελαν να με βγάλουν από το κάδρο και τα κατάφεραν να με διώξουν, να φύγω από τη μέση, γιατί φαίνεται ότι τους έκανα κακό, τι να πω…Αισθάνομαι περήφανος και έχω ήσυχη την συνείδησή μου για το ότι προσπάθησα και πάλεψα μέχρι εκεί που δεν πάει, πήρα τα εισιτήρια διαρκείας από το μηδέν και φτάσαμε κοντά στα έντεκα χιλιάδες. Αν δεν είχα μπει τον Ιούλιο, η ΑΕΚ θα είχε πέσει από τότε». Επόμενη μέρα. Football League ή κάτι άλλο; «Εγώ δεν νομίζω ότι αποτελεί αυτό λύση, αφού τα χρέη είναι ήδη τεράστια και η κατάσταση θα παραμείνει ίδια και χειρότερη. Πρέπει η ΑΕΚ να ξεκινήσει από το μηδέν, από την ερασιτεχνική κατηγορία, για να καθαρίσει και να επιστρέψει δυνατή. Μοιραία, αυτή πρέπει να είναι η επιλογή, αν και δεν με αρέσει που το λέω. Και, κυρίως, να καθαρίσει πρώτα από μέσα και μετά να αντιμετωπίσει τους όποιους εχθρούς της».