Ο πρόεδρος της
«Ένωσης», Ανδρέας Δημητρέλος, έθεσε το ζήτημα της άρσης της απαγόρευσης μεταγραφών που ισχύει για την ΑΕΚ
στο χθεσινό Δ.Σ. της Σούπερ Λίγκας, υποστηρίζοντας
ότι η ΠΑΕ είναι κοντά στο να εξυγιανθεί και να αποκτήσει μια σχετική
ρευστότητα σε περίπτωση που ολοκληρωθεί η συμφωνία με τους υποψήφιους
επενδυτές. Ωστόσο, τα μέλη του Δ.Σ. της Λίγκας αρνήθηκαν να αρθεί η τιμωρία της
ΑΕΚ, καθώς δεν επιτρέπεται μεσούσης της αγωνιστικής
περιόδου να αλλάξει ο κανονισμός. Επίσης για να περάσει αυτό το αίτημα θα
έπρεπε κανονικά να αποφασίσει κάποια επιτροπή ότι έχει εξυγιανθεί
οικονομικά η ΠΑΕ, όπως ακριβώς έγινε τον περασμένο Μάιο όταν
αποφασίστηκε ότι η ΑΕΚ πρέπει να τιμωρηθεί. Η επιτροπή αυτή δεν υπάρχει
τη δεδομένη χρονική στιγμή, διότι συστήνεται μόνο κάθε Μάιο για να κάνει
τις αξιολογήσεις. Επομένως, μέχρι να συσταθεί μια τέτοια επιτροπή θα
έχει ολοκληρωθεί η χειμερινή μεταγραφική περίοδος και η ΑΕΚ δεν θα
προλάβει να επωφεληθεί. Άρα, η ΑΕΚ θα έχει στην προσεχή μεταγραφική περίοδο το δικαίωμα να
προχωρήσει μόλις σε μία μεταγραφή Έλληνα ποδοσφαιριστή άνω των 24 ετών.
Πηγή: aekvoice.gr 