7 Οκτ 2012

Γκρινιάζει ο Γκρέκο για τη θέση που τον βάζει ο Ζαρντίμ

Ο Ιταλός μέσος του Ολυμπιακού, Λεάντρο Γκρέκο, μίλησε στο Novasports, εκφράζοντας κάποιο μικρό παράπονο για τη θέση που τον βάζει ο Ζαρντίμ να παίζει. Να θυμίσουμε πως και ο Μασάδο πριν λίγο καιρό είχε διαμαρτυρηθεί για το ότι δεν αγωνίζεται στη φυσική του θέση σε κάποια παιχνίδια. Λεάντρο, στο Λονδίνο πραγματοποίησες μία εξαιρετική εμφάνιση. Αρχίζεις, πλέον, να προσαρμόζεσαι στις απαιτήσεις του Ολυμπιακού; «Από τότε που έχω έρθει, παίζω όλο και περισσότερο. Και γι' αυτό το λόγο αισθάνομαι πως έχω καλύτερη φυσική κατάσταση. Αν και απέναντι στην Άρσεναλ δεν έπαιξα στη φυσική μου θέση. Παρόλα αυτά θεωρώ πως όλοι παίξαμε αρκετά καλά. Και εγώ κατάφερα να προσαρμοστώ. Κάναμε ένα καλό παιχνίδι. Θεωρώ πως στο τέλος αξίζαμε κάτι περισσότερο». Πράγματι, κόντρα στην Άρσεναλ αγωνίστηκες σε ρόλο ακραίου χαφ. Έχουμε δει να παίζεις και ως εσωτερικός χαφ. Ποιος είναι ο ρόλος που σου ταιριάζει περισσότερο; «Ως εσωτερικός χαφ αισθάνομαι καλύτερα. Βέβαια, επαναλαμβάνω πως είμαι πάντα στη διάθεση του προπονητή. Εκείνος επιλέγει. Αλλά αν θα μπορούσα εγώ να κάνω την επιλογή, θα προτιμούσα να έπαιζα εσωτερικός χαφ».