21 Αυγ 2012

"Πριν έρθω στον ΠΑΟΚ αρνήθηκα τη προοπτική του Ολυμπιακού"


Κριτική στην απόφαση του Πάμπλο Κοντρέρας να συνεχίσει την καριέρα του στον Ολυμπιακό, έχοντας αγωνιστεί πριν στον ΠΑΟΚ άσκησε ο Ζλάταν Μουσλίμοβιτς. Μιλώντας στον «Libero 107,4» ο πρώην επιθετικός του «δικέφαλου» επεσήμανε ότι ο ίδιος δεν θα το έκανε ποτέ, καθώς στο μυαλό και στην καρδιά θα είναι πάντα ΠΑΟΚ, οπότε δεν μπορεί να σκεφτεί το ενδεχόμενο να αγωνιστεί σε άλλη ελληνική ομάδα. «Αγωνίζομαι σε μια ομάδα που μέχρι πρότινος έδρευε στη Σανγκάι, πλέον όμως μετακόμισε σε μια άλλη πόλη, λόγω του μεγαλύτερου σπόνσορα του κλαμπ. Είμαι πραγματικά περήφανος, διασκεδάζω το ποδόσφαιρο και θα έλεγα ότι εδώ το ποδόσφαιρο συνεχώς αναπτύσσεται. Πιστεύω μάλιστα ότι εδώ βρίσκεται το μέλλον του αθλήματος. Η απόφαση να έρθω στη Κίνα ήταν εύκολη. Προσπαθούσα να βρω μια ομάδα στην Ευρώπη, δεν τα κατάφερα κι αφού πέρασαν 4-5 όπου ήμουν άνεργος, ήρθε αυτή η πρόταση. Είμαι ευγνώμων απέναντι σε αυτούς τους ανθρώπους, διότι μου έδωσαν και πάλι την ευκαιρία να παίξω ποδόσφαιρο. Στον ΠΑΟΚ ήμουν για τρία χρόνια. Όταν τελείωσε το συμβόλαιό μου, αποφασίσαμε από κοινού πως, ήταν καλύτερο να χωρίσουν οι δρόμοι μας. Διότι η ομάδα δεν μπορούσε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μου, γνωρίζετε εξάλλου ότι υπήρξαν δυσκολίες στον τομέα των πληρωμών. Τονίζω όμως ότι, όλα έγιναν απολύτως φιλικά. Στον ΠΑΟΚ έχω μόνο φίλους. Έτσι αποφασίσαμε να μην συνεχίσουμε την συνεργασία μας κι εγώ ξεκαθάρισα πως δεν πρόκειται να παίξω για άλλη ελληνική ομάδα». Για την απόφαση του Πάμπλο Κοντρέρας να πάει στον Ολυμπιακό: «Του εύχομαι καλή τύχη σε αυτόν τον κόσμο... Προσωπικά πάντως, δεν θα το έκανα ποτέ. Δεν θα πήγαινα σε άλλη ελληνική ομάδα και φυσικά στον Ολυμπιακό. Γιατί; Διότι, αυτός είναι ο χαρακτήρας μου. Οταν λέω κάτι, το εννοώ και δεν αλλάζει. Εξάλλου, πριν έρθω στον ΠΑΟΚ, αρνήθηκα τη προοπτική του Ολυμπιακού. Στο μυαλό και στη καρδιά θα είμαι πάντα ΠΑΟΚ, θα είμαι πάντα οπαδός της ομάδας». Για τις στιγμές που κρατάει από τη συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ: «Είναι πολλά που μπορώ να κρατήσω από την τριετία μου στον ΠΑΟΚ. Οι περισσότεροι μιλούν για κάποια γκολ, προσωπικά όμως έχω τα πάντα στο μυαλό μου. Ακόμη και όταν μπαίναμε στο γήπεδο για προθέρμανση, αυτό που συνέβαινε ήταν απίστευτο. Η νίκη και η ήττα είναι μέσα στους κανόνες του παιχνιδιού. Δύσκολα όμως συναντάς οπαδούς σαν αυτούς του ΠΑΟΚ. Είναι ελάχιστοι οπαδοί στον κόσμο που πραγματικά είναι σαν να παίζουν μέσα στο γήπεδο. Τώρα που είμαι στην Κίνα, πολλές φορές είτε την ώρα της προπόνησης είτε την ώρα των αγώνων, στο μυαλό μου έρχονται εικόνες από τους οπαδούς του ΠΑΟΚ και νιώθω ότι είμαι στη Τούμπα».