9 Ιουν 2012

"Δεν υπάρχει αύριο για τον ΟΦΗ, να πέσει στο περιφερειακό"


«Βόμβες» έριξε στην συνέντευξη τύπου ο πρόεδρος της διοικούσας επιτροπής της ΠΑΕ ΟΦΗ. Σήφης Κορωνάκης. Ο κ. Κορωνάκης πρότεινε ως καλύτερη λύση τον υποβιβασμό στην Δ' Εθνική, κάνοντας λόγο για χρέη ύψους 9 εκ. ευρώ! «Εγώ σαν Σήφης Κορωνάκης μπήκα στην διοίκηση διότι παραιτήθηκε η διοίκηση Ξημέρη και τώρα η ομάδα θα είχε διαλύσει. Οι επενδυτές χρέωσαν το σωματείο. Δυστυχώς, το καράβι του ΟΦΗ έχει βουλιάξει. Η ομάδα πρέπει να πέσει στο περιφερειακό και να πάρουμε δύσκολες αποφάσεις. Έχουν μεγάλη ευθύνη όλοι εκείνοι που έχουν φέρει το σωματείο σε αυτήν την κατάσταση. Ο λαός του ΟΦΗ δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος. Εδώ ο κόσμος δεν έχει να φάει και για αυτόν τον λόγο ήρθε η ώρα της κρίσεως. Μην νομίζουν οι κύριοι ότι δεν θα τους ακολουθήσουν τα χρέη. ΙΚΑ και εφορία τους ακολουθούν. Δυστυχώς, οι παίκτες θα χάσουν τα χρήματα τους. Με αυτά που έχω δει και αυτά που βλέπω στην ομάδα, δεν υπάρχει αύριο για τον ΟΦΗ. Στην συνάντηση που έχω συγκαλέσει, δεν μπορώ να λέω ψέματα. Θα πρέπει να έρθουν όλοι εκείνοι που έχουν χρεώσει την ομάδα. Όταν δεν υπάρχει κάποιος επενδυτής, δεν υπάρχει μέλλον. Την Τετάρτη στην συνάντηση που θα γίνει, θα πω την πρόταση μου και την γνώμη μου. Αν δεν προκύψει κάποιο αποτέλεσμα την Τετάρτη, να πάμε στη Γενική Συνέλευση. Τα παιδιά πρέπει να πάρουν τα χρήματα τους και εμείς τους λέγαμε ψέματα». «Ο Γιάννης Κουράκης παρέδωσε την διοίκηση στο Νίκο Μαχλά και απορώ με αυτά τα χάλια που είχαν πως δεν μπορούσαν να πάρουν την απόφαση να παραμείνει η ομάδα στην Β' Εθνική για 3-4 χρόνια και να πουν την αλήθεια στον κόσμο; Δυστυχώς, έπαιξαν τα δικά τους παιχνίδια. Θα ήμουν ένας ανέντιμος άνθρωπος αν κατηγορούσα τον Μαχλά. Δυστυχώς, αυτός ο άνθρωπος πουλήθηκε και προδόθηκε. Του έταξαν χρήματα και δεν τον βοήθησαν. Όσοι αναμείχθηκαν με τον ΟΦΗ από την εποχή  του Βατσινά δεν είχαν σχέση με την ομάδα».