11 Ιουν 2012

Διαφορετικά σχέδια έχουν Λο και Παπανικολάου

Ο Έισι Λο και ο Κώστας Παπανικολάου μίλησαν σε διαφορετικά ΜΜΕ για το μέλλον τους στον Ολυμπιακό και εξέφρασαν τις διαφορετικές επιθυμίες τους. Ο μεν Αμερικανός έχει ως προτεραιότητα το ΝΒΑ, ενώ ο Έλληνας άσος θέλει να περιμένει ακόμα προτού κάνει ένα τέτοιο άλμα. Ο Λο έκανε δηλώσεις σε γαλλική εφημερίδα και τόνισε: «Ξέρω ότι ο Ολυμπιακός με θέλει, αλλά ακόμη είναι νωρίς. Το διασκέδασα, ήταν μία καταπληκτική χρονιά. Δεν κρύβω ότι θέλω να εξαντλήσω όλα τα περιθώρια για να αγωνιστώ στο ΝΒΑ, γι’ αυτό και θα περιμένω να δω τι ενδιαφέρον υπάρχει. Αν προκύψει κάτι καλό, θα το σκεφτώ. Διαφορετικά θα επιστρέψω στην Ελλάδα και τον Ολυμπιακό». Όσο για τον 22χρονο φόργουορντ, μίλησε στη «Real News» και είπε: «Φυσικά και θέλω κάποια στιγμή να τεστάρω τις δυνατότητές μου στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ποιος δεν ονειρεύεται να παίξει στο ΝΒΑ; Το χρωστάω στον εαυτό μου. Δεν χρειάζονται βιαστικά βήματα. Έχω αρκετό χρόνο μπροστά μου για κάτι τέτοιο. Σίγουρα θα συμβεί στο μέλλον. Άλλωστε έχω συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό, και το κυριότερο θέλω να συνεχίσω να αγωνίζομαι στον Ολυμπιακό. Θέλω να συνεχίσω να δουλεύω με τον Ντούσαν Ίβκοβιτς, Μαζί του θα βελτιωθώ ακόμα περισσότερο. Είμαι βέβαιος. Γι΄αυτό θα παίξω για έναν ακόμη χρόνο στην Ευρώπη και στη συνέχεια θα δούμε. Θα δω ποια ομάδα θα με επιλέξει και ίσως τότε σκεφθώ την πιθανότητα να πάω στο ΝΒΑ».