17 Μαΐ 2012

"Ο πρίγκιπας δεν ήρθε για διακοπές, ήρθε να πάρει τη ΠΑΕ"

Σε συνέντευξη της σε ιντερνετικό ραδιόφωνο η δικηγόρος του Πρίγκιπα Φεϊζάλ, Κασσιανή Μιχοπούλου, μίλησε για την υπόθεση του υποψήφιου επενδυτή για τον Παναθηναϊκό: "Η επιτροπή εξετάζει δύο ζητήματα, αν το άτομο αυτό είναι φερέγγυο και αν τα χρήματά του είναι νόμιμα. Καταθέτεις τα χαρτιά και περιμένεις την απόφαση τους αφού πρώτα κάνουν τον έλεγχο που δικαιούται να κάνουν εμείς είμαστε διαθέσιμοι και πρόθυμοι να παρέχουμε κάθε ευκολία στην ερευνά τους. Ότι έγγραφα ζητήθηκαν και ότι ζητηθεί είμαστε έτοιμοι και πρόθυμοι να το παρέχουμε. Ο πρίγκιπας είναι απλός άνθρωπος και ουδέποτε θα αντιμετώπιζε μια ελληνική υπηρεσία με ύφος μπλαζέ…. Όπως γράφτηκε στον τύπο ,πως δήθεν αρνήθηκε να δώσει φορολογική ενημερότητα και ποινικό μητρώο ως Πρίγκιπας , ό,τι του ζητηθεί από την ΕΕΑ μέσω εμού θα το παρέχουμε. Εγώ δεν μπορώ να απολογηθώ για προηγούμενες καθυστερήσεις, ούτε χειριζόμουν την υπόθεση για να έχω ευθύνη, εγώ ως φίλαθλος του Παναθηναϊκού θέλω να τελειώσει σύντομα η ιστορία. Το σπίτι μου είναι καταπράσινο και αυτό αποδεικνύεται πολύ πιο εύκολα σε αντίθεση με κάποιους άλλους. Εγώ γνωρίζω πως η περίπτωση η συγκεκριμένη δεν έχει καμιά σχέση με τις προηγούμενες, ο Πρίγκιπας ήρθε εδώ για να κλείσει συμφωνία και όχι για να κάνει διακοπές, άσχετα αν εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία και πήγαμε στην Ακρόπολη. Σε εμένα έχουν αποδειχτεί τα πάντα τόσο η Βασιλική καταγωγή του όσο και με τραπεζικά έγγραφα η οικονομική του ευρωστία. Θέλετε να σας δώσω δηλαδή ηλεκρονική διεύθυνση για να το διαπιστώσετε; Μου είναι εύκολο αλλά ας είμαστε σοβαροί, μιλάμε για μέλος της Βασιλικής οικογένειας. Εγώ με εντολή του Πρίγκιπα η τελευταία επικοινωνία που είχα με τους δικηγόρους του κυρίου Βαρδινογιάννη ήταν στις 4 Μαΐου, η κατάληξη της κουβέντας ήταν, πάρτε την έγκριση ,καταθέστε τα χρήματα και εμείς θα σας παραδώσουμε τις μετοχές. Καμιά αναφορά δεν έγινε στο όνομα του κυρίου Αλαφούζου. Αν πάρουμε με βάση αυτά που μου έχει πει ο εντολέας θα πάρουμε την ΠΑΕ δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάναμε όλο αυτό το σαματά. Αν ήθελε να κάνει διακοπές θα μπορούσε να πάει αλλού και όχι στην Αθήνα. Καταλαβαίνω τις καθυστερήσεις και την αγωνία του κόσμου, αλλά αυτά συμβαίνουν στις δουλειές. Ο Πρίγκιπας ήρθε και μου έφερε μέχρι και το ποινικό μητρώο του από την πατρίδα του για να είναι εντάξει σε όσα επιβάλλονται για να γίνει ιδιοκτήτης του Παναθηναϊκού, ό,τι του ζητώ είναι πρόθυμος και τα φέρνει. Αν απορριφτεί είναι ζήτημα δικό του πως θα πράξει. Δεν ξέρω, είμαστε αισιόδοξοι σε αυτά τα σημεία που η επιτροπή θα ελέγξει, εμείς είμαστε καθαροί και νόμιμοι, έχουν δοθεί και σε άλλους καθαρούς και νόμιμους επιχειρηματίες άδειες να επενδύσουν στο ποδόσφαιρο οπότε είμαι αισιόδοξη πως και σε εμάς θα δοθεί η άδεια".