13 Απρ 2012

"Κάποτε ήταν ένας καλός προπονητής..."

Δεν πάνε καθόλου καλά τα πράγματα για τον Ότο Ρεχάγκελ στη Χέρτα, αφού η ομάδα του Βερολίνου είναι σε πολύ δύσκολη θέση σε ό,τι αφορά την παραμονή της στη μπουντεσλίγκα.Ο Γερμανικός Τύπος ασχολείται συνέχεια μαζί του, ενώ γράφει μάλιστα ότι ο διευθυντής του γερμανικού συλλόγου, Μίχαελ Πριτζ έχει ήδη βολιδοσκοπήσει τον πρώην προπονητή της Κάιζερσλάουτερν, Μάρκο Κουρζ, ώστε να πάρει τη θέση του Ρεχάγκελ, προκειμένου να σωθεί η χρονιά. Θέμα για τον προπονητή της Χέρτα είχε και η «Bild», με τη γερμανική εφημερίδα να σημειώνει ουσιαστικά πως ο Ότο δεν θα έπρεπε να… επιστρέψει στους πάγκους, μετά τις επιτυχίες που είχε με την εθνική μας. «Κάποτε ήταν ένας πολύ καλός προπονητής...», ανέφερε χαρακτηριστικά η «Bild» για τον Γερμανό προπονητή και συμπλήρωνε: «Το 2004, ως προπονητής της Ελλάδας, κέρδισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, όπως και το Κύπελλο Κυπελλούχων με τη Βέρντερ Βρέμης, ενώ πανηγύρισε το πρωτάθλημα της Γερμανίας τρεις φορές. Στη συνέχεια αποφάσισε να πάει στην Χέρτα Βερολίνου, αλλά είναι ορατή η απειλή πλέον για τον προπονητή, να χάσει την καλή του φήμη». Η «Bild»… θυμήθηκε μάλιστα τη δήλωση που είχε κάνει ο Ότο Ρεχάγκελ, όταν παρουσιάστηκε σαν… Μεσσίας από τη Χέρτα και ανέφερε: «Τον Φεβρουάριο εμφανίστηκε ως σωτήρας στη Χέρτα Βερολίνου και είχε προβεί μάλιστα τότε στην εξής δήλωση: «Εγώ είμαι ο νόμος». Τον διαψεύδουν, ωστόσο οι ίδιοι οι αριθμοί. Ο Ρεχάγκελ έχει συγκεντρώσει 7 πόντους σε 8 παιχνίδια».