11 Απρ 2012

"Μόνο με νεκρούς διαιτητές θα διακόπτεται ένα ματς"

Τεράστια είναι η ικανοποίηση στις τάξεις της ΠΑΕ Άρης για την απόφαση της Πειθαρχικής Επιτροπής της Super League για συνέχεια του αγώνα με τον Αστέρα Τρίπολης από το 42΄ κάτι που δεν έκρυψε ο Αθανάσιος Αθανασιάδης. Σε δηλώσεις του στον ΑΡΗΣ FM 92,8, ο πρόεδρος της ομάδας μίλησε για τεράστια ηθική δικαίωση και έκανε λόγο για συσπείρωση επί των δύσκολων εποχών. Στην αρχική του τοποθέτηση ο πρόεδρος της ΠΑΕ Άρης ανέφερε: "Ήταν πρωτίστως μια τεράστια ηθική δικαίωση, σε μια θέση η οποία ήταν αυτή που είχε εκφραστεί από την πρώτη στιγμή και ήρθε να επικυρώσει αυτά που υποστηρίζαμε". Για τις προσπάθειες πολλών να διαστρεβλώσουν τα γεγονότα: "Αυτό έγινε από τη φύση της καταγραφής κάποιων γεγονότων και της σύγκρισης τους με κάποια άλλα, στα πλαίσια εξυπηρέτησης πολλών σκοπιμοτήτων. Η ΠΑΕ Άρης προσπάθησε να καταδείξει ότι οι περιπτώσεις ήταν ξεχωριστές και η σημερινή απόφαση ήρθε να δικαιώσει αυτές τις θέσεις". Την απογοήτευσή του από την απόφαση της Πειθαρχικής Επιτροπής της Superleague, στην οποία αναφέρει πως το παιχνίδι Αρης-Αστέρας θα συνεχιστεί εξέφρασε ο Γιάννης Καϋμενάκης. Ο εκ των ιδιοκτητών της ομάδας μίλησε στο arcadiasports.gr για την απόφαση αυτή: «Αίσχος και ντροπή. Δεν έχω να κάνω άλλο σχόλιο. Μόνο αν οι διαιτητές πέφτουν νεκροί στο γήπεδο θα διακόπτεται ένα ματς. Δεν έχω να πω τίποτα άλλο…». Παράλληλα, αναμένεται να υπάρξει αντίδραση από την πλευρά του Αστέρα, παρά το γεγονός πως ο Σάκης Τσιώλης σε δηλώσεις του τόνισε, πως δεν ήθελε να διακοπεί το παιχνίδι. Την παρέμβαση του ποδοσφαιρικού Εισαγγελέα, προκάλεσε η απόφαση της πειθαρχικής επιτροπής της Superleague που ενώ τιμωρεί τον Άρη, δέχεται ότι πρέπει το παιχνίδι να συνεχιστεί από το 42ο λεπτό. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Κωνσταντίνος Πετρόπουλος αναμένεται να ασκήσει έφεση  κατά της απόφασης της Πειθαρχικής Επιτροπής της Superleague. Από την πλευρά της η Κεντρική Επιτροπή Διαιτησίας θα στηρίξει τον διαιτητή της Σταύρο Τριτσώνη.