11 Απρ 2012

Φραγκιάς:"Επρεπε να βάλω πριμ τετράδας στο συμβόλαιο"

Η ομάδα-έκπληξη της χρονιάς, ο Κολοσσός Ρόδου τερμάτισε στην τρίτη θέση της κανονικής περιόδου κάνοντας μάλιστα ρεκόρ νικών σε μια σεζόν στη μεγάλη κατηγορία! Ο προπονητής του, Βασίλης Φραγκιάς, διεκδικεί άξια το βραβείο... δηλώσεων της χρονιάς, όχι μόνο επειδή κατά καιρούς είναι απολαυστικές αλλά επειδή δείχνει ένα πρόσωπο που δεν έχουμε συνηθίσει στο σκληρό κόσμο του επαγγελματικού αθλητισμού, καθώς με το χιούμορ του δίνει άλλο χρώμα στα ματς αλλά και τις συνεντεύξεις Τύπου. "Κανένας δεν πίστευε ότι μπορούμε να φτάσουμε έως εδώ. Είναι ταβάνι για μας η κατάκτηση της τρίτης θέσης, είναι ιστορική μέρα για τον Κολοσσό. Εγώ βέβαια, τραβάω τα μαλλιά μου που δεν έβαλα πριμ τετράδας στο συμβόλαιό μου" είπε σκορπίζοντας χαμόγελα. "Εντάξει, όλοι μας συγχαίρουν για αυτή τη χρονιά, νομίζω κανείς δεν έχει συνηδειτοποιήσει τι ακριβώς έχει γίνει. Έχουμε πολύ καλή σχέση με τη διοίκηση και θα μιλήσουμε όταν τελειώσει η χρονιά. Τώρα μας περιμένει το Πάσχα στο... γήπεδο. Αφού τα πλέι οφ θα γίνουν από 18 έως 22 Απριλίου και θα 'μαστε στο γήπεδο. ΝΒΑ γίναμε"!!! Ο Φραγκιάς εξήγησε και κάποιες δυσκολίες που έχουν συνάρτηση με τις ιδιαιτερότητες της Ρόδου. "Έχουμε να παίξουμε από τις 24 Μαρτίου. Στη Ρόδο δεν είναι εύκολο θα παίξεις φιλικά, αφήστε που ανοίγει ο καιρός, υπάρχει τουρισμός και δεν είναι εύκολο να μείνεις συγκεντρωμένος". Ο προπονητής του Κολοσσού συνεχάρη μεταξύ άλλων τον Παναθηναϊκό για την πρόκρισή του στο φάιναλ φορ και παρέπεμψε στη διοίκηση όταν ρωτήθηκε για το εάν η ομάδα του θα συμμετάσχει του χρόνου σε κάποια ευρωπαϊκή διοργάνωση. 
Πηγή: basketnet.gr