13 Απρ 2012

Λεμονής:"Βαρύ όνομα του Παναιτωλικού παίζει με άσθμα"

Συνάντηση με τους οργανωμένους φιλάθλους του Παναιτωλικού είχε ο Τάκης Λεμονής, μετά από δική του πρόσκληση στο ξενοδοχείο που διέμενε. Κάλεσε αντιπροσωπείες των οργανωμένων τόσο από το Αγρίνιο, όσο και από την Αθήνα. Σύμφωνα με το sportait.gr o 52χρονος τεχνικός υπήρξε λίαν αποκαλυπτικός σχετικά με «παιδικά» λάθη στη λειτουργία της ομάδας, ενώ τους αποκάλυψε ότι ήταν πρωτόγνωρη γι’ αυτόν η συμπεριφορά τους μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό, που φώναζαν για πολλή ώρα συνθήματα συμπαράστασης στον Παναιτωλικό. Αυτά που συζήτησε με τους οργανωμένους φιλάθλους, τα έθεσε, όπως είπε, με πολλά ακόμα και στον πρόεδρο του Παναιτωλικού, με αποτέλεσμα να οδηγηθεί η συνεργασία σε λύση. Σε κάποιο σημείο εξομολογήθηκε πως με χαρά θα ξαναδούλευε στον Παναιτωλικό, όχι όμως με όσα συνάντησε ως τώρα. Μίλησε πρώτα απ’ όλα για ανεπαρκή λειτουργία του Συλλόγου για τα δεδομένα της Super League, για το επίπεδο και τις παραστάσεις που έχουν από αλλού οι περισσότεροι παίκτες. Με διάφορα περιστατικά έδωσε την εικόνα διοίκησης που λειτουργεί ερασιτεχνικά (δικός μας ο χαρακτηρισμός) για τα δεδομένα της κατηγορίας, γεγονός που επιδρά αρνητικά στους ποδοσφαιριστές. Αποκάλυψε πως είχε έντονο διαπληκτισμό με σημαντικό μέλος της Διοίκησης στο οποίο είπε ότι δεν έχει καμία σχέση με το ποδόσφαιρο, ενώ για άλλο σημαντικότερο μέλος της είπε: «αυτός ξέρει να ελίσσεται». Χαρακτήρισε τους ανθρώπους γύρω από τον πρόεδρο «κλειστή παρέα» που δεν δέχεται άλλες απόψεις σχετικά με το ποδόσφαιρο. Καυτηρίασε πολλά πράγματα από τη λειτουργία του ιατρικού team, ορισμένα με ευθύνη της ΠΑΕ. Ανέφερε ότι συχνά υπάλληλοι της ΠΑΕ και του Emileon δεν εκτελούσαν τα καθήκοντά τους, ο ίδιος παρενέβαινε αλλά χωρίς να υπάρχει τελικά καμία ανταπόκριση.  Αποκάλυψε πως ο Ονουάτσι δεν έχει κάνει προετοιμασία και λογικά δεν μπορεί να αποδώσει τα αναμενόμενα, αλλά έπρεπε αυτό να ήταν γνωστό πριν γίνει η μεταγραφή. Ακόμα παίκτης με «βαρύ» όνομα που αποκτήθηκε φέτος, υποφέρει από άσθμα και ουδείς το αντιλήφθηκε πριν υπογράψει, αναγκάστηκε δε ο ίδιος να απευθυνθεί στη Γαλλία για να του προμηθεύσει την απαραίτητη φαρμακευτική αγωγή. Στον Κωστούλα, για να του αποδείξει πόσο λάθος λειτουργεί το όλο οικοδόμημα, ανέφερε ακόμα το γεγονός ότι επί τόσα χρόνια οι ακαδημίες δεν είχαν απολύτως κανένα αποτέλεσμα.