13 Απρ 2012

Τσιώλης:"Τα παιχνίδια να παίζονται στον αγωνιστικό χώρο"

Σε δηλώσεις του, ο τεχνικός του Αστέρα Τρίπολης, Σάκης Τσιώλης, στο "Αθλητικό Metropolis" κατέθεσε τις δικές του απόψεις για την διακοπή του αγώνα της ομάδας του με τον Άρη: «Οι ποδοσφαιριστές και οι προπονητές τα παιχνίδια πρέπει να τα παίζουν στον αγωνιστικό χώρο. Το είχα πει και 50 λεπτά μετά τη διακοπή του. Πόσω μάλλον σε ένα παιχνίδι στο οποίο η ομάδα μου είχε το αποτέλεσμα, την αγωνιστική πειθαρχία και το ρυθμό. Υπήρχαν καλές προοπτικές για μας να κερδίσουμε το παιχνίδι. Άρα, προσωπικά δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα και δε θα ήθελα η επιστροφή μου να συνδυαστεί με μια μεγάλη ζημιά για τον Άρη. Το θέλω το δικό μου είναι το παιχνίδι να συνεχιστεί και το αποτέλεσμα να κριθεί μέσα στις τέσσερις γραμμές.  Από εκεί και πέρα, κάθε ομάδα νομίζω ότι θα έκανε το ίδιο με τον Αστέρα. Κάθε ομάδα θα διεκδικούσε το παιχνίδι μέσα από αυτή τη διαδικασία. Να γίνει πιο ξεκάθαρος ο νόμος, διότι και σε άλλες ομάδες υπάρχουν τα ίδια προβλήματα. Ο Παναθηναϊκός λέει τώρα ότι θέλει κι αυτός να συνεχιστεί το ματς με τον Ολυμπιακό και να πάρει πίσω τους βαθμούς που του αφαιρέθηκαν. Ο διαιτητής πήρε την απόφαση και αυτός αποφάσισε τη διακοπή. Ο κύριος υπεύθυνος ήταν ο διαιτητής και πήρε πάνω του την υπόθεση. Στο τέλος ήταν θέμα διαιτητή. Ας τον καλέσουν και να πει γιατί έκλεισε το φύλλο αγώνα».