Αισιόδοξος για το μέλλον του ΠΑΟΚ εμφανίστηκε με δηλώσεις του στα "Σπορ του Βορρά ο
Κοστίν Λαζάρ. Ο έμπειρος Ρουμάνος μέσος δεν έδειξε να πτοείται από την
κακή εικόνα της ομάδας του στην αναμέτρηση με τον Ατρόμητο
και παρουσιάστηκε σίγουρος για την αισθητή βελτίωση του Δικέφαλου ενόψει
των κρίσιμων αγώνων των πλέι οφ. "Εχω την εντύπωση ότι η διακοπή του πρωταθλήματος λόγω του Πάσχα θα μας
βοηθήσει, με την έννοια ότι θα μπορέσουμε να ανανεώσουμε τις δυνάμεις
μας και να ξεπεράσουμε τον παράγοντα της κούρασης. Είμαι βέβαιος ότι
στη διαδικασία των αγώνων των πλέι οφ ο ΠΑΟΚ θα είναι μια διαφορετική
ομάδα και θα παρουσιάσει ένα σαφώς καλύτερο αγωνιστικό πρόσωπο. Μπορούμε να καλύψουμε την σε βάρος μας διαφορά, πολύ δε περισσότερο από
τη στιγμή που, όπως πιστεύω, θα παρουσιάσουμε ένα σαφώς βελτιωμένο
αγωνιστικό πρόσωπο. Το κίνητρο της συμμετοχής στα προκριματικά του
Τσάμπιονς Λιγκ είναι πολύ μεγάλο. Είναι κάτι που θέλουμε πολύ να
πετύχουμε και στο τέλος των πλέι οφ θα δούμε τι θα έχουμε πετύχει. Το βέβαιο είναι ότι θα ήταν πολύ καλό για εμάς να έρθουν οι φίλαθλοι και πάλι μαζικά
στο γήπεδο και να μας ενθαρρύνουν ψυχολογικά. Θα είναι πολύ σημαντικό
για την ομάδα μας να έρθουν στην Τούμπα. Μακάρι να μπορούσαν να έρθουν
και στα εκτός έδρας παιχνίδια, φέρνοντας στη μνήμη μου την παρουσία τους
στο Λονδίνο και στο εκτός έδρας παιχνίδι με την Τότεναμ, και το πόσο
μας είχαν βοηθήσει. Δυστυχώς, στην Ελλάδα δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα,
αλλά ελπίζουμε τουλάχιστον να πυκνώσουν την παρουσία τους στα
παιχνίδια της Τούμπας".
