Ο Μέλο, που γρονθοκόπησε τον Αλμπερτ Ριέρα, ζήτησε συγνώμη για την ενέργειά του και αποκάλυψε πως έκλαιγε μετά το επεισόδιο.
Μετανιωμένος για τον καβγά του με τον Ισπανό μέσο εμφανίστηκε ο
σκληροτράχηλος Βραζιλιάνος, που κατάφερε να στείλει τον συμπαίκτη του με
μπουνιές στο νοσοκομείο. Ο Μέλο, μιλώντας στη Fanatik για το συγκεκριμένο συμβάν, αποκάλυψε ότι έκλαιγε όλη μέρα. «Πέρασα
μία απαίσια εβδομάδα με την οικογένειά μου και έκλαιγα όλη τη μέρα,
αλλά δέχομαι ότι πρέπει να ζητήσω συγνώμη από τον Ριέρα και τους
συμπαίκτες μου. Κανένας δεν περίμενε να γίνει αυτό. Όλοι ξέρουν πόσο πολύ το έχω
μετανιώσει. Ήταν η πρώτη και τελευταία φορά που συνέβη στην καριέρα μου.
Ήρθα εδώ για να γράψω ιστορία και να κάνω καλή εντύπωση», είπε ο Βραζιλιάνος.
