Ο διευθυντής επικοινωνίας της ΠΑΕ Ολυμπιακός, Κώστας Καραπαπάς, μίλησε για την παραμονή του Βαλβέρδε."Είναι αγαπητός σε όλους και έχουμε πει από την αρχή ότι το θέμα
θα ξεκαθαρίσει όταν ο προπονητής και ο πρόεδρος καθίσουν στο τραπέζι και
ο προπονητής ανακοινώσει τις προθέσεις του", είπε αρχικά στον Sentra 103.3 και συνέχισε: "Πρέπει να πούμε ότι δεν είναι θέμα επαγγελματικό, δεν είναι θέμα
πρότασης, αντιπρότασης, δεν υπάρχει διαφοροποίηση στα χρήματα. Το θέμα
έχει να κάνει με την τελική απόφαση του προπονητή για το αν θα
επιστρέψει στην πατρίδα του για να είναι κοντά στους δικούς του
ανθρώπους. Μην ξεχνάμε ότι είναι τρία χρόνια μακριά από το σπίτι και την
οικογένειά του και μπορείτε να το αναγάγετε αυτό στη δική σας ζωή και να
σκεφτείτε αν είναι εύκολο να μη βλέπεις τα παιδιά σου. Περισσότερο αυτό
το θέμα θα βαρύνει την απόφαση του Ερνέστο Βαλβέρδε. Ο Βαλβέρδε περνάει
πάρα πολύ όμορφα στην Ελλάδα, αν εξαιρέσεις τις μαύρες μέρες των
γηπέδων, που είναι ελάχιστες και κακώς λέμε ότι τον επηρεάζουν. Ναι, τον
προβληματίζουν, αλλά δεν θα παίξει ρόλο ένα μπουκάλι που πέφτει δίπλα
στον πάγκο ή μια κακή αντίδραση της εξέδρας. Ο Βαλβέρδε είναι
επαγγελματίας, ξέρει ποια είναι τα σημαντικά και ποια να προσπερνάει.
Επαγγελματικά είναι πολύ καλά στην Ελλάδα και απολαμβάνει ένα εξαιρετικό
συμβόλαιο στον Ολυμπιακό. Το ότι υπάρχει αβεβαιότητα να φύγει ή όχι ο Βαλβέρδε δεν το γνωρίζει
μόνο ο Ολυμπιακός, αλλά και η πιάτσα των ατζέντηδων. Λογικό είναι να
έρχονται κατά δεκάδες οι προτάσεις. Ομως οφείλουμε από σεβασμό σε αυτό
που θέλει ο πρόεδρος αλλά και προς τον προπονητή, οποιαδήποτε αλλαγή και
βολιδοσκόπηση να γίνει μετά την ανακοίνωση της απόφασης. Θα ήταν unfair
να κάναμε τώρα επαφές, εκτός αν είχαμε δείγματα ότι ο προπονητής θα πει
ότι φεύγω.
