30 Μαρ 2012

Ο Μιραλάς θέλει να συνεχίσει στον Ολυμπιακό

Ο Μιραλάς μίλησε  στο «France Football» για τον Ολυμπιακό και τον εαυτό του, ενώ τόνισε ότι είναι ικανοποιημένος από την διαμονή του στην Ελλάδα και επιθυμεί να συνεχίσει την καριέρα του στο λιμάνι. Αναλυτικά η συνέντευξή του: « Είμαι ήρεμος. Πέρυσι σημείωσα 14 γκολ. Ήθελα να κάνω το ίδιο και φέτος. Από τη στιγμή που είχα πιάσει τα 14 νωρίτερα, σκέφτηκα ότι μπορούσα να ξεπεράσω την προηγούμενη επίδοσή μου. Τα κατάφερα με τα τέσσερα γκολ που σημείωσα κόντρα στον Αστέρα Τρίπολης. Πραγματοποιήσαμε πολύ καλή σεζόν, παρόλο που αντιμετωπίσαμε προβλήματα στην αρχή. Υπάρχουν πολλές ομάδες που έχουν δείξει ενδιαφέρον για μένα, αλλά νιώθω πολύ καλά εδώ. Η ομάδα μου έδειξε εμπιστοσύνη όταν τα πράγματα είχαν αρχίσει να πηγαίνουν άσχημα για μένα. Επιπλέον, αμείβομαι πολύ καλά. Δεν θέλω να φύγω από αυτό το περιβάλλον. Αρέσει μάλιστα και στην οικογένειά μου. Θα ήθελα να μείνω για άλλη μια σεζόν. Μετά τη Σεντ Ετιέν αναζητούσα νέες προκλήσεις, μακριά από εδώ. Οι εμφανίσεις μου στην Ελλάδα με βοήθησαν να επιστρέψω στην εθνική ομάδα και να μιλούν για μένα».