30 Μαρ 2012

"Στο κινητό μου έχω τέσσερα μηνύματα για εισιτήρια"

Περήφανος για τους παίκτες του δήλωσε ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς: "Ήταν ένα παιχνίδι δύσκολο όπως τα προηγούμενα ματς. Τα παιχνίδια ήταν πανομοιότητα πάνω κάτω. Τα παιδιά δείξανε ότι έχουν χαρακτήρα στην ομάδα. Έπαιξαν πολύ καλά από το ξεκίνημα του αγώνα. Σας είχα πει και χθες ότι ήμουν κοντά τους. Τους στηρίζω και είμαι πολύ υπερήφανος για αυτούς. Έγινε το 2-2 και στο πέμπτο παιχνίδι οι πιθανότητες θα είναι 50-50. Θα έχει και ο κόσμος μια ευκαιρία να δει ένα ακόμα παιχνίδι ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Μακάμπι, ανάμεσα σε δυο τόσο μεγάλες ομάδες. Ήδη στο κινητό μου έχουν έρθει τέσσερα μηνύματα για εισιτήρια", τόνισε ο "Ζοτς". Περίλυπος ο Ντέιβιντ Μπλάτ, που έχασε η ομάδα του τη μεγάλη ευκαιρία να καθαρίσει τη πρόκριση είπε: «Στην τέταρτη περίοδο δεν είχαμε λύσεις στην επίθεση κι αυτό επηρέασε και την άμυνά μας. Ο Παναθηναϊκός πιστεύω πως έπραξε καλά να περάσει την μπάλα μέσα στη ρακέτα, κάτι που δεν έκανε σε όλη τη διάρκεια της σειράς. Για να κερδίζαμε θα έπρεπε να κάναμε ένα σπουδαίο παιχνίδι και δεν φτάσαμε στα επίπεδα που έπρεπε. Στα τελευταία λεπτά ήμασταν νευρικοί και δεν κάναμε ό,τι έπρεπε», τόνισε ο τεχνικός των Ισραηλινών που "απολογήθηκε" για την επιλογή του να αφήσει στο τέλος τον Γιόγκεφ Οχαγιόν στον πάγκο και να προτιμήσει τον «κρύο» Ντέμοντ Μάλετ: «Είχαμε πρόβλημα στο μακρινό σουτ και ήθελα κάποιον παίκτη για να μας δώσει αυτό το στοιχείο. Γι’ αυτό επέλεξα να αφήσω εκτός τον Οχαγιόν στο τέλος. Πάντα είναι πιθανό να δει κάποιος διαφορετικά μία επιλογή. Αναμφίβολα έχει κάνει πολύ καλές εμφανίσεις φέτος και πιστεύω πως θα το κάνει στο επόμενο παιχνίδι».