28 Μαρ 2012

"Εγώ είμαι ο προπονητής και είμαι υπεύθυνος για όλα"

Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς μετά την ήττα από την Μάκαμπι με 65-62, στάθηκε στα δύο πρόσωπα που έδειξε ο Παναθηναϊκός και υπογράμμισε ότι η ομάδα του ξέρει τον τρόπο για να κάνει το 2-2. "Συγχαρητήρια στην Μακάμπι.  Άξιζε την νίκη και την πήρε δίκαια. Ξεκίνησαν πολύ επιθετικά το παιχνίδι σε αντίθεση με εμάς που  δεν ξέρω ποιος είναι ο λόγος που παίξαμε έτσι. Παίξαμε πολύ άσχημα στο πρώτο μέρος. Κάναμε πάρα πολλά λάθη χωρίς κανένα λόγο. Όταν δίνεις την δυνατότητα σε μια ομάδα σαν την Μακάμπι να παίρνει τέτοια διαφορά είναι πολύ δύσκολο να επιστρέψεις.  Όλα αυτά για το πρώτο ημίχρονο" είπε και συνέχισε "Γιατί για το δεύτερο πρέπει να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μου. Είχαμε μία πάρα πολύ καλή αντίδραση και δείξαμε ότι ξέραμε τι πρέπει να κάνουμε. Είχαμε κάποια καλά σουτ που δεν ήταν εύστοχα, αλλά αυτό είναι το μπάσκετ. Αν δεν σκοράρεις χάνεις. Πάντως στο δεύτερο μέρος δείξαμε ότι ξέρουμε τον τρόπο για να πάρουμε την νίκη την Πέμπτη. Το τέταρτο ματς θα είναι ένα πάρα πολύ δύσκολο παιχνίδι και για εμάς και γι αυτούς". Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς απάντησε και σε ερώτηση για την απόδοση του Νικ Καλάθη λέγοντας: "Δεν μιλάω ποτέ για τις αποφάσεις μου. Εγώ ξέρω την ομάδα μου καλύτερα από τον καθένα. Είμαι προπονητής αυτής της ομάδας 24 ώρες, κάθε ημέρα και δεν με ενδιαφέρει η γνώμη κανενός. Εγώ είμαι υπεύθυνος για όλα. Έχω παίξει 27 τελικούς και έχω πάρει 23 τίτλους. Είμαι πολύ ικανοποιημένος από τον Καλάθη. Ήταν ένας από τους καλύτερούς μας παίκτες". "Δεν παίζαμε απέναντι σε κώνους, αλλά απέναντι σε μία μεγάλη ομάδα", δήλωσε αρχικά ο τεχνικός της Μακάμπι, Ντέιβιντ Μπλάτ και συνέχισε: "Υπήρχε άγχος, παρότι αρχίσαμε το δεύτερο ημίχρονο με μία σχετικά καλή διαφορά. Ήταν θέμα πίεσης, κάναμε 9 λάθη τη στιγμή που διακυβεύονταν πολλά, αλλά στη συνέχεια συγκεντρωθήκαμε και προστατέψαμε τη μπάλα. Κάναμε ό,τι στο πρώτο ημίχρονο κι ήταν αρκετό για εμάς. Ο Παναθηναϊκός έχει την ψυχολογική πίεση, αλλά κι εμείς δεν είμαστε αδιάφοροι. Πρέπει να τη μετατρέψουμε σε κάτι άλλο, όπως κάναμε στην Αθήνα, όταν ήμασταν πίσω στις νίκες κι έπρεπε να ανυψώσουμε τους εαυτούς μας και να κάνουμε μία εξαιρετική εμφάνιση, έτσι πρέπει, αν θέλουμε να φτάσουμε στο Φάιναλ Φορ. Έγινε μια τιτανομαχία, δεν παίζαμε σόφτμπολ. Ο κόσμος ήταν απίστευτος, το ίδιο κι η ατμόσφαιρα".