20 Μαρ 2012

Προτάσεις περιμένει ο Σηφάκης για να φύγει από τον Άρη


Στον "athletcradio" της Κρήτης μίλησε ο Μιχάλης Σηφάκης για τον εαυτό του για τον Σάντος και για το ελληνικό ποδόσφαιρο: «Για μένα η φετινή χρονιά ξεκίνησε καλά. Με την προετοιμασία της ομάδας, με την Εθνική και τη νίκη στο Ισραήλ που ήταν η μισή πρόκριση. Παρ’ όλα αυτά ήρθε το πρόβλημα στο γόνατο. Τώρα είμαι καλά. Νοιώθω γερός και έχω καλή ψυχολογία. Το διάστημα αυτό δούλεψα πολύ και χαίρομαι γιατί ο κόπος μου ανταμείφθηκε. Θέλω να πάρω συμμετοχές στα τελευταία παιχνίδια του πρωταθλήματος, για να είμαι με την Εθνική στο Euro. Ο Σάντος έχει καταφέρει σπουδαία πράγματα με την Εθνική. Παράλληλα έχουν κάνει ντεμπούτο νέα παιδιά στην Εθνική. Το καλοκαίρι η Εθνική ομάδα βρέθηκε στην πρώτη οκτάδα στην βαθμολογία, κάτι που ούτε στα πιο τρελά μας όνειρα το φανταζόμασταν. Εύχομαι και θέλω πραγματικά να συνεχίσει στην Εθνική. Γνωρίζει το ποδόσφαιρο και έχει πολλά να προσφέρει ακόμη. Είμαι πολύ καλά και δεν αγχώνομαι. Το καλοκαίρι είχα κάποιες συζητήσεις με ομάδες του εξωτερικού.  Την μια την απέρριψα και την άλλη μετά τον τραυματισμό, πήγα πίσω. Το σημαντικό είναι να τελειώσει καλά η χρονιά με τον Άρη και θα δούμε. Εύχομαι το καλοκαίρι να έχω προτάσεις για να επιλέξω. Αυτό που μετράει για μένα αυτή τη στιγμή είναι ότι είμαι υγιής και έτσι θέλω να τελειώσει αυτή η χρονιά. Δυστυχώς το Ελληνικό ποδόσφαιρο δυσφημείται και δεν ξέρω που θα φτάσει αυτή η κατάσταση. Θα είμαστε όλοι χαμένοι. Και οι ποδοσφαιριστές και οι ομάδες και οι δημοσιογράφοι και όλοι. Αυτό πρέπει να σταματήσει. Εύχομαι κάποια στιγμή να παρθούν σκληρές αποφάσεις για να έχει ένα καλύτερο αύριο η γενιά που έρχεται».