29 Μαρ 2012

Καλόπουλος:"Ηταν έγκυρο το γκολ του Κατσουράνη"

Με δηλώσεις του ο Δημήτρης Καλόπουλος στο "Αθλητικό Μετρόπολις" τόνισε πως ο Παναθηναϊκός σωστά διαμαρτύρεται για την περιβόητη φάση με τον Κώστα Κατσουράνη στο Καραϊσκάκη και έριξε ευθύνες στον βοηθό Τρύφωνα που υπέδειξε λανθασμένα το οφσάιντ. «Ο Δημήτρης ο Καλόπουλος ως άνθρωπος αισθάνεται πολύ περίεργα. Υπάρχει μια πολύ μεγάλη πίκρα γιατί ο τρόπος που έφυγα δεν ήταν αυτός που μου άρμοζε. Εγώ δεν είχα σκοπό να κάτσω στη διαιτησία μέχρι τα 45. Εγώ θα έφευγα μετά από έναν χρόνο. Εμένα με πείραξε όμως ο τρόπος που έγινε. Σε εκείνο το παιχνίδι είχε ευθύνη ο βοηθός που ακύρωσε το γκολ του Παναθηναϊκού και έχει δίκιο ο Παναθηναϊκός σε αυτό. Από εκείνη τη στιγμή βρέθηκα κατηγορούμενος για λάθη που δεν έκανα εγώ. Αυτό με ενοχλεί αφάνταστα». Για την συνομιλία περί προστασίας του που έγινε μεταξύ σε Μαρινάκη και Μπέο, όπως προέκυψε από τις απομαγνητοφωνημένες συνομιλίες: «Ο Καλόπουλος δεν είχε ποτέ την ανάγκη προστασίας. Η ερώτηση θα έπρεπε να γίνει στον κύριο που πήρε τηλέφωνο. Δεν μπορώ να απολογηθώ για συζήτηση δύο ξένων προς εμένα ατόμων που μιλάνε για εμένα. Είπε αυτά που είπε ο Μπέος στον Μαρινάκη. Δεν βρίσκω το λόγο . Ποιος είναι ο κ. Μπεός και ποιος ο κ. Μαρινάκης. Ένιωσα έκπληξη όταν το έμαθα. Όταν έφυγα από το γήπεδο δεν υπήρξε κλίμα αρνητικό. Ακόμα και ο πρόεδρος του Παναθηναϊκού δεν είχε να μου προσάψει προσωπικά τίποτα και είχε παράπονα μόνο από τον βοηθό. Ο κ. Γόντικας ήταν απίστευτα ευπρεπής και μου είπε πως δεν έχει κανένα παράπονο από την απόδοσή μου». Για το λεωφορείο του ΠΑΟΚ στο βουλκανιζατέρ του: «Αυτή τη στιγμή ο έφορος στην ομάδα πόλο αλλά και ο προπονητής της ομάδας είναι πρώην συμπαίκτες μου και φίλοι μου και με πήραν τηλέφωνο ότι θέλουν δύο λάστιχα για το λεωφορείο που τους μεταφέρει. Εγώ δεν ήξερα ότι έχει διακριτικά του ΠΑΟΚ και έμεινα «άσπρος» όταν το είδα. Αν γνώριζα ότι το λεωφορείο ήταν έτσι δεν θα δεχόμουν τη δουλειά. Δεν μου είπαν πως είναι έτσι, εγώ περίμενα ότι ήταν τουριστικό. Το γεγονός έγινε το καλοκαίρι και βγήκε εντέχνως μετά από καιρό την ημέρα της βράβευσης μου. Εγώ δεν θα δεχόμουν. Όλα αυτά έγιναν για 3 ευρώ».