24 Μαρ 2012

"Δεν είχα συνειδητοποιήσει τι σημαίνει να είσαι αθλητής"


Σε μια σπάνια εξομολόγηση ο Σοφοκλής Σχορτσανίτης ανακηρύσσει σε φύλακα άγγελό του τη σύζυγό του, θέτει εαυτόν στη διάθεση της Εθνικής, ευχαριστεί τον Παναγιώτη Γιαννάκη και τον Ντέιβιντ Μπλατ και αποκαλύπτει πως θα ήθελε κάποτε να συνεργαστεί με τον Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Αναλυτικά η συνέντευξή του στον Κώστα Σωτηρίου για το "Βήμα της Κυριακής". "Εχω ξαναπεί ότι θέλω να παίξω στην Εθνική. Και αν με καλέσουν, εννοείται ότι θα εμφανιστώ, αρκεί να μην αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα υγείας ή τραυματισμού. Η απόφασή μου να μην ακολουθήσω την Εθνική στο περυσινό Ευρωμπάσκετ της Λιθουανίας είχε να κάνει με καθαρά οικογενειακούς λόγους. Δεν μπορούσα να εγκαταλείψω τον άνθρωπο που έχω δίπλα μου. Δεν ξέρω αν διαστρεβλώθηκαν οι δηλώσεις του, αλλά ο τρόπος με τον οποίο είχε μιλήσει ο κ. Βασιλακόπουλος για την αρραβωνιαστικιά μου ήταν αρκετά απαξιωτικός. Για μένα ο όλος χειρισμός εκ μέρους της Εθνικής ήταν χτύπημα κάτω από τη μέση, αλλά ακόμη και αυτό, που έχει μείνει ως τραύμα, μπορεί να επουλωθεί, αυτή τη φορά όμως με ορθούς χειρισμούς... Έχω κάνει λάθη, στα οποία δεν ήμουν ο αποκλειστικός υπεύθυνος, αλλά τουλάχιστον είχα πάντα την ευθιξία να αναλάβω και τις ευθύνες. Κάποιες περιόδους της καριέρας μου ήμουν τελείως αυτοκαταστροφικός, δεν ήξερα τι έπρεπε να κάνω, δεν είχα συνειδητοποιήσει τι ακριβώς σημαίνει να είσαι αθλητής... Ο Ομπράντοβιτς είναι μεγάλος προπονητής, με τον οποίο οι περισσότεροι αθλητές θα ήθελαν να δουλέψουν κάποια στιγμή στην καριέρα τους. Από την άλλη, όπως είπατε, στον Παναθηναϊκό αγωνίζεται και ο Διαμαντίδης, με τον οποίο έχουμε παίξει μαζί στον Ηρακλή και στην Εθνική. Με δημιουργό τον Μήτσο, ο Σοφοκλής ξεκινούσε πάντα με δέκα πόντους χάρη στις πάσες του. Ως εκεί. Τώρα είναι αντίπαλοί μου στο παρκέ".