18 Μαρ 2012

Για πρώτη φορά κόντρα στη παλιά του ομάδα

Εχει λατρευτεί όσοι λίγοι από τον κόσμο της Μακάμπι Τελ Αβιβ, οι Ισραηλινοί είχαν κάνει τα πάντα για να κρατήσουν τον... μαέστρο τους, αλλά δεν τα κατάφεραν και τώρα ήρθε η στιγμή που θα τον βρουν μπροστά τους με άλλη φανέλα. Ο λόγος για τον Σαρούνας Γιασικεβίτσιους που για πρώτη φορά θα τεθεί αντιμέτωπος με την ομάδα του λαού που ήταν κάποτε η μεγάλη του αγάπη. Ο Λιθουανός μίλησε για αυτό το γεγονός στο gazzetta.gr. "Είναι η πρώτη φορά που θα παίξω αντίπαλός της γενικά! Δεν έχω ξαναπαίξει ποτέ στην καριέρα μου κόντρα στην Μακάμπι... Απίστευτο, αλλά ισχύει...Θα είναι πολύ δύσκολο, ειδικότερα στο Ισραήλ... Είμαι αρκετά έως πολύ συναισθηματικός τύπος και δεν έχω καμία αμφιβολία ότι όταν θα μπω μέσα στο "Γιαντ Ελιάου", η... βελόνα των συναισθημάτων μου θα φτάσει στα "κόκκινα"! Δεν θα είναι εύκολο, αλλά αυτές οι καταστάσεις είναι μέρος της δουλειάς των αθλητών και κατ' επέκταση της ζωής μας, οπότε οφείλω να διαχειριστώ όσο καλύτερα μπορώ τον εσωτερικό μου κόσμο και να συγκεντρωθώ στο παιχνίδι...Σίγουρα, απλά αυτά τα συναισθήματα είναι τόσο περίεργα που είναι δύσκολο να τα εκφράσω... Για παράδειγμα, το γήπεδο είναι σχεδόν πάντα γεμάτο και υπάρχουν πάρα πολλοί φίλαθλοι που κάθονται στις ίδιες θέσεις για τουλάχιστον 15 χρόνια, οπότε μοιραία αποκτάς οικειότητα μαζί τους και τους αισθάνεσαι σαν μέλη της ομάδας. Είμαι βέβαιος ότι για κάποιο χρονικό διάστημα θα είμαι νευρικός και θα αισθανθώ το "σφίξιμο", το οποίο όλοι αισθανόμαστε όταν παίζουμε έναν τελικό που κρίνει κάποιο τίτλο... Θα είναι μία πραγματικά ιδιαίτερη στιγμή για μένα και θα μου προσθέσει έξτρα κίνητρο για να συγκεντρωθώ στον στόχο μου, που είναι η πρόκριση του Παναθηναϊκού και μοιραία ο αποκλεισμός της Μακάμπι..."