22 Οκτ 2021

Όνειρο του Τσάβι ο πάγκος της Μπαρτσελόνα

Το όνομά του Τσάβι βρίσκεται ξανά στο προσκήνιο για τους "μπλαουγκράνα", μετά το γεγονός ότι το μέλλον του Ρόναλντ Κούμαν στην Μπαρτσελόνα μοιάζει αβέβαιο.  Σε πρόσφατη συνέντευξή του πάντως, ο προπονητής της Αλ Σάντ, Τσάβι επανέλαβε την επιθυμία του να προπονήσει μια μέρα την Μπαρτσελόνα, αφήνοντας ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα για το μέλλον του.
 "Το όνειρό μου είναι να προπονήσω την Μπαρτσελόνα. Δεν το έχω κρύψει ποτέ, είναι ο στόχος μου και το όνειρό μου. Δεν ξέρω αν θα συμβεί ή όχι, αν θα με χρειαστούν ή όχι, αλλά αυτή τη στιγμή είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στην Αλ Σαντ και πολύ περήφανος γι' αυτό. Εάν έρθει μια προσφορά, θα αξιολογηθεί και μετά θα προσπαθήσουμε να αποφασίσουμε, αλλά για την ώρα είμαι πολύ χαρούμενος εδώ", ανέφερε χαρακτηριστικά ο Τσάβι στο "20 minutes".