6 Μαΐ 2019

Ο Κέιχιλ φεύγει πικραμένος από την Τσέλσι

Μετά από επτά σεζόν στην Τσέλσι, ο Γκάρι Κέιχιλ ετοιμάζεται να αποχαιρετήσει το «Στάμφορντ Μπριτζ». Ο Άγγλος αμυντικός κατηγόρησε τον Μαουρίτσιο Σάρι για τη συμπεριφορά προς το πρόσωπό του, υποστηρίζοντας δεν σέβεται τους ποδοσφαιριστές του και τόνισε πως οι θετικές αναμνήσεις για τον ίδιο σταμάτησαν στον περσινό τελικό του Κυπέλλου Αγγλίας.
Αναλυτικά όσα δήλωσε στην «Telegraph»: «Έπαιζα κανονικά τις προηγούμενες έξι σεζόν, κατέκτησα τα πάντα με την ομάδα και δεν περίμενα ότι φέτος θα έβλεπα τα ματς από την εξέδρα. Ξέρω πως λειτουργεί ο σύλλογος, έχω καλή σχέση με όλους τους ποδοσφαιριστές και τους υπαλλήλους. Αλλά όταν μένεις έξω για 8-9 παιχνίδια, τότε απαιτείς μια εξήγηση και αυτή δεν μου δόθηκε ποτέ. Δεν είμαι μόνο εγώ, είναι κι άλλοι από τους παλιότερους παίκτες που έχουν κατακτήσει τίτλους με την ομάδα και αντιμετωπίζουν περίεργες καταστάσεις. Αυτό που έχω να πω εγώ είναι ότι όσοι έχουμε πετύχει πράγματα για το κλαμπ, αξίζουμε περισσότερο σεβασμό. Εγώ είμαι περήφανος για όσα κατάφερα, δεν προκάλεσα ποτέ προβλήματα, τρέφω σεβασμό για όλους τους άλλους ανθρώπους του συλλόγου. Πήγα και στο Μουντιάλ και μπορεί να μην έπαιξα, αλλά πραγματικά σέβομαι τον Σάουθγκεϊτ. Είναι ο τρόπος που σε αντιμετωπίζει ο κάθε άνθρωπος. Είμαι έτοιμος να φύγω από την Τσέλσι και το κάνω με ψηλά το κεφάλι. Και για όσους λένε ότι τελειώνει η καριέρα μου, κάνουν λάθος. Θέλω να συνεχίσω σε υψηλό επίπεδο για τρία – τέσσερα χρόνια ακόμα».