17 Ιουλ 2018

Προβλήματα για τον Ιρανό διαιτητή επειδή...χαιρέτησε μια γυναίκα

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του IranWire ο Ιρανός διαιτητής Αλί Ρεζά Φαγκχανί, ο οποίος σφύριξε το Σάββατο στον μικρό τελικό Βελγίου-Αγγλίας απείλησε ν' αποχωρήσει μαζί με την οικογένειά του από τη χώρα του. Οι δηλώσεις αυτές ήρθαν μετά τον σάλο που ξεσηκώθηκε όταν κατά τη διάρκεια του ημιτελικού της Αγγλίας με την Κροατία φωτογραφίες τον έδειξαν να έχει χειραψία και ν' αγκαλιάζει μια γυναίκα στις εξέδρες του σταδίου.
Οι νόμοι του ισλαμικού κράτους του Ιράν απαγορεύουν σε άτομα του αντίθετου φύλου να αγγίζονται σε δημόσιους χώρους. Ο Φαγκχανί αρχικά θέλησε χαμηλούς τόνους και δήλωσε πως: "Τέτοιες συμπεριφορές σε όλα τα μήκη και τα τα πλάκα του κόσμου είναι φυσιολογικές. Η συγκεκριμένη κυρία είναι φίλη μου, συνάδελφος διαιτητής και σύντροφος ενός από τους πιο... κολλητούς μου διαιτητές. Λυπάμαι για όσους αναζητούν να βρουν σκάνδαλα σε τέτοιου είδους γεγονότα". Το σκηνικό, όμως.... χόντρυνε, όταν την παραμονή του μικρού τελικού, η ομοσπονδία του Ιράν ζήτησε εξηγήσεις από τον Φαγκχανί για τη συμπεριφορά του. Αυτό προκάλεσε την έκρηξη του Ιρανού ρέφερι: "Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό. Τη γνωρίζω από το 2013 και είμαι φίλος τόσο με αυτή (την Βραζιλιάνα Φερνάντα Κολόμπα), όσο και τον σύντροφό της (τον Βραζιλιάνο διαιτητή Σάντρο Ρίτσι, που σφύριξε σε αγώνες του Μουντιάλ της Ρωσίας). Όταν συναντηθήκαμε μου έδωσε συγχαρητήρια για την παρουσία μου στο παγκόσμιο κύπελλο. Αν κάποιοι θέλουν να προκαλέσουν προβλήματα εξαιτίας αυτού του γεγονότος το ξεκαθαρίζω. Θα πάρω την οικογένειά μου και θα φύγω άμεσα από τον Ιράν!". Ο Φαγκχανί θεωρείται από πολλούς ο κορυφαίος Ασιάτης διαιτητής όλων των εποχών με πολύ πλούσιο παλμαρέ σε μεγάλες διοργανώσεις.