29 Αυγ 2016

Ο Φάμπρεγκας διαψεύδει την έξοδο του από την Τσέλσι

Στην πόρτα της εξόδου βρίσκεται ο Σεσκ Φάμπρεγκας, όπως αναφέρουν δημοσιεύματα στην Αγγλία. Ο Αντόνιο Κόντε, λίγα 24ωρα πριν ολοκληρωθεί η μεταγραφική περίοδος του καλοκαίρι, γνωστοποίησε στην διοίκηση της ομάδας την απόφασή του να μην συμπεριλάβει στα πλάνα του τον Ισπανό, καθώς είναι πολύ soft...Οι προσθέσεις του Ιταλού τεχνικού φαίνονταν από τα πρώτα ματς της Premier League, καθώς ο 29χρονος μέσος είχε ελάχιστο χρόνο συμμετοχής, όμως ουδείς μπορούσε να προβλέψει μία τέτοια εξέλιξη. Παρ' όλα αυτά, ο πρώην άσος της Άρσεναλ και της Μπαρτσελόνα, με ανάρτησή του στο twitter, διέψευσε τις φήμες, τονίζοντας πως είναι πλήρως αφοσιωμένος στους "μπλε" και έχει την απόλυτη στήριξη του 47χρονου τεχνικού. "Αντίθετα με όσα γράφονται, έχω καλή σχέση με τον προπονητή μου και ΠΟΤΕ δεν μου είπε πως είμαι ελεύθερος να φύγω. Μου είπε πως με υπολογίζει και τον υπολογίζω κι εγώ. Θα συνεχίσω να μάχομαι για τον σύλλογο μέχρι τέλους και όποτε καλούμαι να παίξω θα δίνω τον καλύτερό μου εαυτό. Είμαι πλήρως αφοσιωμένος στην Τσέλσι και ο μόνος μου στόχος είναι να τη βοηθήσω να κερδίσει όσο το δυνατόν περισσότερα παιχνίδια", ήταν το σχόλιο του Ισπανού.