28 Ιουλ 2016

Ο Ρόμπεν είχε παράπονα από τον Γκουαρντιόλα

Καλύτερα είναι πλέον τα πράγματα για τον Φρανκ Ριμπερί στην Μπάγερν Μονάχου μετά την αντικατάσταση του Πεπ Γκουαρντιόλα από τον Κάρλο Αντσελότι, αφού ο Γάλλος πιστεύει ότι ο νέος τεχνικός των Βαυαρών τον εμπιστεύεται περισσότερο από τον προκάτοχό του. Ο 33χρονος μέσος είχε μόλις 50 συμμετοχές στους αγώνες της Μπουντεσλίγκα κατά την τριετή θητεία του Γκουαρντιόλα, αν και η απουσία του οφειλόταν σε συνεχείς τραυματισμούς και προβλήματα φυσικής κατάστασης.
Μετά την άφιξη του Αντσελότι, ήταν παρών και στα τρία φιλικά που έχουν δώσει οι Βαυαροί μέχρι στιγμής. «Νιώθω απελευθερωμένος και έχω ισχυρό κίνητρο. Ο Κάρλο Αντσελότι ήταν ένα δώρο για αυτή την ομάδα. Από τη στιγμή που ήρθε, αισθάνομαι περισσότερη εμπιστοσύνη στο ρόσωπό μου», σχολίασε ο Ριμπερί, μιλώντας στο «Kicker». «Είναι σπουδαίος προπονητής. Χρειάζομαι ανθρώπους σαν κι εκείνον, τον Γιουπ Χάινκες ή τον Οτμαρ Χίτζφελντ. Εχω ανάγκη την εμπιστοσύνη τους για να δείξω τις ικανότητές μου. Όταν συμβαίνει αυτό, δεν θα δώσω το 100%, αλλά το 150% των δυνάμεών μου», πρόσθεσε.