3 Ιουλ 2015

Χολέμπας:"Κανόνισαν την μεταγραφή μου χωρίς να με ρωτήσουν"

Την απορία του για το γεγονός πως ανακοινώθηκε η μεταγραφή του στην Γουότφορντ δίχως προηγουμένως να δώσει την συγκατάθεση του εξέφρασε στο gazzetta.gr o Χοσέ Χολέμπας.  «Κανόνισαν την μεταγραφή μου δίχως να με ρωτήσουν. Δεν έχω υπογράψει κάτι ακόμη. Θα πρέπει να δω πρώτα το συμβόλαιο μου», τόνισε αρχικά για να προσθέσει: «Δεν ξέρω γιατί συνέβη αυτό. Γνωρίζω πως ανακοινώθηκε η μεταγραφή μου, τόσο από την Ρόμα, όσο και από την Γουότφορντ όμως θα έπρεπε πρώτα να μιλήσω με την ομάδα μου. Δεν είπα ποτέ πως ήθελα να φύγω από την Ρόμα. Θα υπογράψω αφού πρώτα συμφωνήσω με τους όρους του συμβολαίου. Επαναλαμβάνω δεν μπορώ να καταλάβω τι είναι αυτά τα πράγματα. Επέστρεψα από τις διακοπές μου από το Ντουμπάι και όλοι άρχισαν να μου λένε πως ανακοινώθηκε επίσημα η μεταγραφή μου. Βρίσκομαι στην Γερμανία τώρα, πως είναι δυνατόν να υπέγραψα συμβόλαιο; Δεν γίνονται αυτά τα πράγματα».