7 Ιουλ 2015

Ο Χακόμπο έφυγε από τον ΠΑΟΚ επειδή...μίλαγε πολύ

Ο Σανθ Χακόμπο αναφέρθηκε σε συνέντευξή του στο «διαζύγιο»  με τον ΠΑΟΚ έπειτα από τρία χρόνια υπογραμμίζοντας πως έφυγε από την ομάδα επειδή δεν μπορούσε να κρατά το στόμα του κλειστό!"Ο ΠΑΟΚ είναι μία από τις καλύτερες ομάδες στην Ευρώπη και διαθέτει τους καλύτερους οπαδούς. Δεν έχω δει παρόμοιους. Νιώθω λυπημένος επειδή ήθελα να συνεχίσω και πιστεύω ότι ήμουν ο καλύτερος τερματοφύλακας, αλλά ορισμένες φορές τα πράγματα δεν έρχονται όπως τα θέλεις. Πιστεύω ότι το καλύτερο θα ήταν να παραμένω σιωπηλός, να παίρνω τον μισθό μου. Έτσι δεν έχεις κανένα πρόβλημα, αλλά εγώ δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Όταν είμαι σε ομάδα, μάχομαι και προσπαθώ για το καλύτερο κάθε μέρα. Δεν κοιτάζω να καλύπτω τον εαυτό μου. Μερικοί άνθρωποι το κάνουν και συνεχίζουν για χρόνια, αλλά έτσι δεν παλεύουν μέσα στα παιχνίδια. Είμαι πάντα επαγγελματίας. Ξέρω ότι ο χαρακτήρας μου δεν είναι αυτός που πρέπει ορισμένες φορές, αλλά πάντα πολεμώ για την ομάδα και τους οπαδούς μέσα στο γήπεδο και κανείς δεν θα το αλλάξει αυτό".