28 Απρ 2015

Ο Ντε Μπλάσις νοσταλγεί τον Αστέρα Τρίπολης

Ο Πάμπλο Ντε Μπλάσις επέστρεψε στα παλιά… λημέρια του, στο «Θεόδωρος Κολοκοτρώνης» και παρακολούθησε τη νίκη του Αστέρα Τρίπολης επί του Πανθρακικού με 2-1. Ο Αργεντινός «βιρτουόζος» μέσος μίλησε στην κάμερα του επίσημου καναλιού των Αρκάδων στο YouTube για την αποθέωση που γνώρισε από τους φίλους της πρώην ομάδα του και όχι μόνο! «Όλα μου φαίνονται πάρα πολύ γνώριμα, είναι σαν να μην έφυγα ούτε μια μέρα. Οι άνθρωποι εδώ μού φέρθηκαν πολύ θερμά. Χάρηκα πάρα πολύ που βρέθηκα και πάλι στο ίδιο σκηνικό, στα ίδια αποδυτήρια, στην ίδια πόλη. Μού είχαν λείψει πάρα πολύ και οι συμπαίκτες μου. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι και πάλι εδώ. Αυτό που μού λείπει είναι τα αποδυτήρια, οι στιγμές με τους συμπαίκτες μου και η προπόνηση» είπε αρχικά. Για την Μάιντς την οποία κι εκείνος ως παίκτης του Αστέρα είχε αποκλείσει στην αρχή της χρονιάς, τόνισε: «Σίγουρα το θυμούνται. Οταν έφτασα εκεί με ρώτησαν και για το γκολ και για το παιχνίδι. Από τη μία ήταν πολύ ωραία, αλλά από την άλλη ένιωθα και λίγο άβολα. Ομως, έτσι είναι το ποδόσφαιρο».