7 Μαρ 2015

"Φαινόταν πως ήθελαν να ρίξουν τον Άρη στη Γ΄ Εθνική"

Ο Νταβίντ Αγκάνθο, που αγωνίστηκε για δύο χρόνια στον Άρη μίλησε στον Αρένα Fm, για την πορεία του στην ομάδα, ενώ έκανε λόγο για οργανωμένο σχέδιο να πέσει ο Άρης στη Γ’ Εθνική. «Έχω πάρα πολλές αναμνήσεις από τον Άρη τόσο όμορφες όσο και άσχημες. Πέρασα πολύ καλά στην ομάδα και έχω ακόμα επαφή με κάποιους πρώην συμπαίκτες μου όπως ο Διούδης, ο Τάτος και ο  Γιαννώτας. Υποφέραμε πολύ και η τελευταία χρονιά δεν κατέληξε όπως θέλαμε καθώς η ομάδα υποβιβάστηκε. Την ίδια χρονιά έχασα και την μητέρα μου και πέρασα πολύ δύσκολες στιγμές». Για το τι πήγε λάθος και υποβιβάστηκε ο Άρης: «Ήταν πάρα πολλοί οι παράγοντες που οδήγησαν την ομάδα στην Β΄ εθνική. Δεν έγινε σωστός προγραμματισμός, δεν έγινε σωστή επιλογή προέδρου και ενώ όλοι έλεγαν πως θα μας σώσουν στα 100 χρόνια της ομάδας κανείς δεν έκανε τίποτα. Μας υποσχέθηκαν πάρα πολλά, όλα ήταν ψέματα, έδιωξαν τους πάντες, δεν πληρωνόμασταν και φαινόταν πως ήθελαν να οδηγήσουν την ομάδα στη Γ΄ εθνική. Ακούγαμε μόνο υποσχέσεις αλλά δεν γινόταν τίποτα». Για το αν τον προσέγγισε ο Άρης το καλοκαίρι: «Δεν είχα καμία συζήτηση με κανέναν άνθρωπο του Άρη. Αν είχα δεχτεί κάποιο τηλέφωνο θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά και το πιο πιθανό θα ήταν να επέστρεφα στον Άρη. Αγαπάω πάρα πολύ αυτή την ομάδα, αγαπώ τον κόσμο και έχω δεσμούς με πολλούς ανθρώπους από τη Θεσσαλονίκη».