18 Δεκ 2014

Αναστασιάδης:"Και η Ρεάλ να έρθει εγώ δεν θα συζητήσω"

Αφού πρώτα ανέλυσε γιατί ο ΠΑΟΚ γνώρισε την ήττα με 3-0 από τον ΠΑΣ Γιάννινα, ο Αγγελος Αναστασιάδης στη συνέχεια τόνισε, θέλοντας, να διαψεύσει τα σενάρια που τον στέλνουν στον πάγκο της Εθνικής ομάδας, ότι από την στιγμή που έχει συμβόλαιο με τον Δικέφαλο και η Ρεάλ Μαδρίτης να του κάνει πρόταση θα αρνηθεί."Γίνεται μία προσπάθεια από κάποιους να αποπροσανατολίσουν τον Αναστασιάδη και τον κόσμο με πράγματα που δεν έχουν καμία σχέση με την αλήθεια. Θα πω μόνο ένα πράγμα για να μη μπω σε λεπτομέρειες. Σε όλη την προπονητική μου καριέρα με έδιωχναν από τις ομάδες. Νομίζω ότι είναι κατανόητο. Ποτέ εγώ δεν πούλησα ομάδα, ποτέ δεν έκανα κάτι που να ήταν κακό για τους άλλους, μόνο για μένα. Όταν ήμουν στην Κύπρο με έπαιρναν τηλέφωνο ομάδες και τους έλεγα πηγαίνετε στην Ομοσπονδία, εγώ δεν θέλω, αν θέλει η Ομοπσπονδία να απαλλαγεί από μένα, καλώς. Στο εξωτερικό έχει συμβεί βέβαια να δουλεύει κάποιος και σε ομάδα και σε Εθνική, όχι όμως στην Ελλάδα. Δεν γνωρίζω κάτι. Να είσαι προπονητής στην Εθνική Ελλάδας είναι τιμή, ειδικά για έναν προπονητή που είναι Ελληνας, αλλά δεν μπορώ εγώ να έχω συμβόλαιο με τον ΠΑΟΚ και να συζητάω με άλλη ομάδα, η Ρεάλ Μαδρίτης να έρθει εγώ δεν θα συζητήσω. Οταν ήμουν στον Εδεσσαικό, δεν είχα συμβόλαιο, μόνο συμφωνία στο μιλητό, με  κάλεσε ο ΠΑΟΚ και δεν πήγα. Μετά πήρε τον Αρχοντίδη και μετά από μία εβδομάδα με έδιωξαν από τον Εδεσσαικό"