14 Οκτ 2014

Γι αυτό δεν έπιασε ο Τόρες στον Ολυμπιακό

Στα προβλήματα τραυματισμών που αντιμετώπισε κατά την παραμονή του στην Ελλάδα απέδωσε το γεγονός ότι δεν «έπιασε» στον Ολυμπιακό ο Ισπανός αμυντικός, Μιγκέλ Τόρες. «Κοιτάξτε να δείτε, αντιμετώπισα διάφορες καταστάσεις, όταν είσαι σε άλλες χώρες, κοιτάς κάπως διαφορετικά το ποδόσφαιρο, η κατάστασή μου ήταν πως είχα τραυματισμό, όχι πάρα πολύ σοβαρό, αλλά αυτό μου προξένησε προβλήματα τενοντίτιδας από την πρώτη στιγμή που πήγα εκεί», ανέφερε μεταξύ άλλων ο Τόρες. «Δούλεψα σκληρά αυτό το καλοκαίρι για να αποδείξω ότι το πρόβλημα δεν ήταν μεγάλο, ενώ μου παρουσιάστηκε και η προοπτική να πάω στη Μάλαγα, έφτασα σε συμφωνία να ολοκληρώσω τη συνεργασία μου με τον Ολυμπιακό», συμπλήρωσε ο πρώην παίκτης του Ολυμπιακού. «Είμαι ένας νεαρός παίκτης που δούλεψε σκληρά για να γίνει αυτός που είναι και από τότε δεν έχω χάσει προπόνηση. Το πρόβλημα ήταν μικρό και δεν μου άφησε κάποια άλλα», κατέληξε ο νεοαποκτηθείς άσος της Μάλαγα.