20 Σεπ 2014

Παπανικολάου:"Η ευκαιρία της ζωής μου το ΝΒΑ"

Ενθουσιασμένος που θα αγωνιστεί στο ΝΒΑ με τους Χιούστον Ρόκετς είναι ο Κώστας Παπανικολάου. Ο φόργουορντ της ομάδας του Χιούστον δήλωσε χαρακτηριστικά: «Δεν ήθελα μετά από πέντε χρόνια να λέω ότι είχα την ευκαιρία να πάω στο ΝΒΑ και δεν την άρπαξα. Είναι ευκαιρία ζωής και δεν ήθελα να τη χάσω. Σκέφτηκα πως ήταν η κατάλληλη στιγμή. Μίλησα με τον τζένεραλ μάνατζερ Ντάριλ Μόρεϊ και τον κόουτς Κέβιν ΜακΧέιλ, κάτι που σημαίνει πολλά για έναν παίκτη. Δεν ήθελαν να φερθώ ανόητα και να χάσω τη δυνατότητα να παίξω στο ΝΒΑ, αλλά να ζήσω το όνειρο. Δεν μου αρέσουν τα μεγάλα λόγια. Είμαι εδώ για να δουλέψω σκληρά και να γίνω όσο καλύτερος μπορώ. Δεν μου αρέσει να λέω ότι είμαι σκόρερ ή ριμπάουντερ. Προσπαθώ να κάνω τα πάντα σε κάθε παιχνίδι, να παίζω δυνατά και να δίνω την ενέργειά μου και στην ομάδα ό,τι χρειάζεται. Ακόμη κι αν είναι κάποια μπάλα ή ένα ριμπάουντ υπό διεκδίκηση. Εμένα μου αρέσει όταν η ομάδα είναι χαρούμενη. Όλοι είναι ευτυχισμένοι όταν η ομάδα κερδίζει. Είμαι 24 ετών και έζησα κάποιες φανταστικές στιγμές στην Ευρώπη. Οι δύο Ευρωλίγκες είναι κάτι σπουδαίο κι όλα αυτά με έκαναν να μεγαλώσω σαν παίκτης και να νιώθω πιο έτοιμος ερχόμενος στο ΝΒΑ. Μου αρέσουν οι νέες προκλήσεις κι αυτή είναι μια τέτοια. Θέλω να πατήσω στο παρκέ και να τα καταφέρω» ήταν τα λόγια του Παπανικολάου.