29 Αυγ 2014

"Δεν έχει σημασία ποιοι θα καλούνται στην Εθνική"

Ο Καλούντιο Ρανιέρι εμφανίστηκε ευδιάθετος και με όρεξη για δουλειά ώστε να συνεχίσει η Εθνική ομάδα στον δρόμο των επιτυχιών, ενώ μίλησε και για τις… γκρίνιες που υπήρξαν με αφορμή τις κλήσεις των διεθνών: «Πιστεύω πολύ στους νέους σε ηλικία παίκτες. Ο κύριος σκοπός στο ματς με τη Ρουμανία όμως είναι η νίκη. Για παράδειγμα ο Σαμαράς, ήταν ένα σημαντικό μέλος της ομάδας, αλλά βρήκε πρόσφατα ομάδα. Το ίδιο ισχύει και για τον Φορτούνη. Υπάρχουν αρκετές υποχρεώσεις και την νέων ομάδων, γι’ αυτό και στηρίχτηκα σε περισσότερους παλαιούς. Θα υπάρξουν άμεσα ευκαιρίες και στα νέα παιδιά. Παρακολούθησα για παράδειγμα και τον Μάνταλο της ΑΕΚ στην τηλεόραση. Θα έχω αλλεπάλληλες συζητήσεις με τους συνεργάτες μου για να κάνουμε στο μέλλον μία επιτυχημένη μίξη νέων και εμπειρότερων παικτών. Πλέον γνωρίζω σιγά-σιγά περισσότερο το ελληνικό ποδόσφαιρο και θα προσπαθήσω να κάνω όλους τους διεθνείς παίκτες να παίζουν καλύτερα. Δεν έχει σημασία ποιοι παίκτες θα καλούνται, αλλά να έρθουν τα αποτελέσματα που επιθυμούμε. Έχω αναδείξει παίκτες όπως ο Τέρι στην Τσέλσι, ο Τζόλα στη Νάπολι. Γι’ αυτό έφτασα στο σημείο που έφτασα στην καριέρα μου». Για το αν θέλει να… αφαιρέσει κάτι από την Εθνική: «Δεν θέλω να αφαιρέσω τίποτα, ήρθα για να προσθέσω. Να μεταφέρω την εμπειρία μου και να φτάσουμε στη τελική φάση του Euro 2016. Είμαστε στη 13η θέση της Παγκόσμιας Κατάταξης της FIFA και απο σήμερα θα παλέψουμε για να ανεβούμε. Δεν θα είναι εύκολο, γιατί πίσω μας έχουμε αφήσει την… Ιταλία (γέλια)».