20 Ιουλ 2014

"Με τον Σκόνδρα και τον Ιτάνζ νόμισα πως ήμουν στον Ατρόμητο"

Ο Θανάσης Καραγκούνης πριν την έναρξη του ματς με την Τσβόλε είχε την ευκαιρία να τα πει με τους πρώην συμπαίκτες του στον Ατρόμητο, Γιάννη Σκόνδρα και Σαρλ Ιτάνζ: "Είμαι πολύ χαρούμενος για το ότι ο ΠΑΟΚ έχει πλέον τόσα πολλά νέα παιδιά γιατί και εμείς εδώ στη Τσβόλε έχουμε το ίδιο πλάνο και μάλιστα καρποφόρησε αφού κατακτήσαμε απέναντι στον Άγιαξ το Κύπελλο. Ο ΠΑΟΚ νομίζω ότι θα βελτιωθεί όσο περνά ο καιρός και θα δέσει. Αλλωστε αυτό φάνηκε και στο πρώτο ημίχρονο όπου ήταν καλύτερος από εμάς και προηγήθηκε". Παραδέχθηκε ότι ένιωσε όμορφα παίζοντας απέναντι σε οικεία πρόσωπα: "Είναι καλό που είδα τους συμπατριώτες μου και είχα τη δυνατότητα να μιλήσω την ίδια γλώσσα. Εύχομαι το καλύτερο στον ΠΑΟΚ και να πετύχει τους στόχους του". Αναφερόμενος στους Σκόνδρα, Ιτάνζ είπε: "Χάρηκα που τα είπα, νόμισα ότι είμαι στον Ατρόμητο εκείνη τη στιγμή". Τέλος, μίλησε και για και τους στόχους του: "Πρώτα απ' όλα τώρα που έχει ζέστη στην Ολλανδία νιώθω ότι είμαι στην Ελλάδα. Εγώ θέλω να βοηθήσω τον σύλλογο, σε δυο εβδομάδες πρέπει να είμαστε έτοιμοι. Παίζουμε το Σούπερ Καπ και θέλουμε καλή εμφάνιση αλλά πρώτιστος στόχος μας είναι να περάσουμε στους ομίλους του Europa League. Αυτό θέλουμε να πετύχουμε".
Πηγή: olapaok.gr