23 Ιουλ 2014

Ο Στιλ προτρέπει τους συμπατριώτες του για το εξωτερικό

Δεν συγκαταλέγεται στα διασημότερα ονόματα του ποδοσφαίρου της χώρας του, αλλά ο Λουκ Στιλ είναι ένας από τους λίγους Άγγλους ποδοσφαιριστές οι οποίοι δοκιμάζουν τις δυνάμεις τους μακριά από τη Νησί. Σε ραδιοφωνική συνέντευξη του στο Sky Sports, μίλησε για την απόφαση που πήρε να αγωνιστεί στο εξωτερικό και στον Παναθηναϊκό και προέτρεψε και άλλους συμπατριώτες του να το επιχειρήσουν. "Θα μιλήσω από τη δική μου οπτική γωνία. Οι Άγγλοι ποδοσφαιριστές δεν πρέπει να φοβηθούν να παίξουν στο εξωτερικό. Εγώ βλέπω πολλούς ξένους στην Αγγλία. Στις ομάδες που έπαιξα είχα πολλούς ξένους συμπαίκτες και κανένας τους δεν αντιμετώπισε πρόβλημα να προσαρμοστεί. Εγώ είμαι πλέον στο εξωτερικό και η μόνη δυσκολία που αντιμετώπισα ήταν να μεταφέρω τα πράγματα μου στην Ελλάδα. Κατά τ' άλλα, είμαι πολύ καλά. Οι Έλληνες μου φέρονται πολύ καλά. Από την πρώτη μέρα με καλωσόρισαν, με βοήθησαν να εγκατασταθώ και να προσαρμοστώ. Έως τώρα δεν έχω συναντήσει δυσκολίες. Για αυτό λέω ότι δεν πρέπει να το σκέφτονται. Δεν είναι τόσο δύσκολο να παίζεις στο εξωτερικό. Ίσως είναι λίγο μακρινή η απόσταση αλλά και αυτό δεν είναι κάτι τόσο δύσκολο" τόνισε ο Στιλ.