23 Ιουλ 2014

"Αν δεν τα βρω με τον ΠΑΟΚ θα πρέπει να κοιτάξω το μέλλον μου"

Ο Στέφανος Αθανασιάδης μίλησε στους εκπροσώπους του Τύπου που έχουν ακολουθήσει την αποστολή των «ασπρόμαυρων» στην Ολλανδία, ξεκαθάρισε πως θέλει να συνεχίσει στους Θεσσαλονικείς, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται το ενδεχόμενο αποχώρησής του. «Έχουμε κάνει συζητήσεις με τον πρόεδρο αλλά τόσο εγώ όσο και ο κύριος Σαββίδης ζητήσαμε να έχουμε συνάντηση για να βρεθεί η λύση. Είμαι θετικός στην ανανέωση του συμβολαίου μου και πιστεύω ότι στην συνάντηση με τον κύριο Σαββίδη θα βρούμε την λύση. Εγώ έχω ένα ακόμη χρόνο συμβόλαιο. Η ομάδα ξέρει τι αισθάνομαι για τον ΠΑΟΚ και τι σημαίνει για εμένα αυτή η ομάδα. Μέσα σε αυτόν τον χρόνο αλλά και μετά την ανανέωση, όσα χρόνια παίξω στην ομάδα θα δίνω τον καλύτερο μου εαυτό για να πάρουμε έναν τίτλο και να κάνουμε καλή πορεία. Ξεκαθαρίζω ότι για μένα ο ΠΑΟΚ είναι η προοπτική μου. Θα περιμένω τον ΠΑΟΚ και αν τυχόν δε βρεθεί λύση δε θα είμαι ούτε ο πρώτος ούτε ο τελευταίος ποδοσφαιριστής που θα πρέπει να κοιτάξει το μέλλον του». Σε έχει ενοχλήσει αυτή η καθυστέρηση; «Θεωρούσα ότι πριν τελειώσει η σεζόν θα είχαμε αρχίσει της συζητήσεις και αυτό δε συνέβη. Γράφτηκε ότι ήμουν κοντά στην ανανέωση, βγήκαν προς τα έξω τα ποσά που ζητούσα, τα διάβαζα στο ίντερνετ ενώ κουβέντα δεν είχα κάνει. Αυτό με πείραξε περισσότερο. Είμαι σε μια ηλικία που πρέπει να κοιτάξω το μέλλον μου και θέλω στην συζήτηση με τον Σαββίδη να βρεθεί η λύση. Δεν αφορά μόνο το οικονομική συγκεκριμένη κουβέντα που θέλω να κάνω».