6 Σεπ 2012

"Αν ο προπονητής μου πει να φύγω, τότε θα φύγω"

Στον απόηχο των δηλώσεων του Κριστιάνο Ρονάλντο για την δυσαρέσκεια του στην Μαδρίτη, έρχονται νέες δηλώσεις από την Ισπανία. Αυτή την φορά από τον πολύπειρο μέσο της Μπαρτσελόνα Σεσκ Φάμπρεγκας. Με δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό του "Radio Marca" θέλησε να φανερώσει την απόγοητευση του για την απόδοση του αλλά άφησε αιχμές και για την αλλαγή που έγινε στο τελευταίο παιχνίδι με την Βαλένθια. "Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα στον κόσμο του ποδοσφαίρου που να ονομάζεται "σπουδαία αλλαγή". Δεν μπορώ να πω ποια είναι αυτή. Εύχομαι πάντα για τους συμπαίκτες μου να είναι καλά και φοράω ένα προσωπείο χαράς. Την απογοήτευση μου δεν την εμφανίζω στους άλλους, την παίρνω σπίτι για να μην την βλέπει κανείς." ήταν τα πρώτα λόγια του Ισπανού και συνέχισε: "Όλοι θέλουν να παίζουν και τα 90 λεπτά. Εγώ ήρθα εδώ για να ανταγωνιστώ, να μάθω και να διασκεδάσω και όχι να προβληματίζομαι. Ο προπονητής μου ξέρει τι μπορώ να προσφέρω. Αλλά και στις 3 θέσεις που μπορώ να παίξω έχω να ανταγωνιστώ μερικούς από τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο". Όμως ο 25χρονος μέσος άφησε το καλύτερο για το τέλος: "Είμαι ενθουσιασμένος που είμαι μέλος αυτής της ομάδας. Αλλά αν ο προπονητής μου, μου πει να φύγω τότε θα φύγω. Αλλά δεν θα το κάνω εύκολο για αυτόν. Θα συνεχίσω να δουλεύω μέχρι τα πράγματα να αλλάξουν. Εδώ ήρθα για να απογειώσω την καριέρα μου".