5 Σεπ 2012

"Φωτιά" η μισθοδοσία στελεχών του Παναθηναϊκού επί Πατέρα

Νέες φωτιές άναψαν στον Παναθηναϊκό,  τα δημοσιεύματα για τη μισθοδοσία στελεχών επί προεδρίας του Νικόλα Πατέρα που προέκυψαν από το ενημερωτικό δελτίο για την επικείμενη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου. Ψάχνοντας το ενημερωτικό δελτίο, συναντά κανείς στοιχεία για διάφορες δραστηριότητες της ΠΑΕ και κυρίως τα οικονομικά δεδομένα της. Ένα από αυτά είναι τα χρήματα που φέρεται να δαπάνησε ο Παναθηναϊκός τις προηγούμενες εταιρικές χρήσεις για την πληρωμή των κορυφαίων διοικητικών στελεχών της. Στην εταιρική χρήση 2009-2010, ο Παναθηναϊκός δαπάνησε για τα κορυφαία διοικητικά στελέχη του το ποσό του 1.583 εκατομμυρίων ευρώ. Σύμφωνα με όσα δημοσιοποιήθηκαν ο διευθυντής ποδοσφαίρου Κώστας Αντωνίου φέρεται να έλαβε 321.677 ευρώ και ο γενικός διευθυντής της ΠΑΕ, Φάνης Βουτσαράς με 270.712 ευρώ. Έπεται ο εμπορικός διευθυντής Αντρέας Μπέκιος, ο οποίος πληρώθηκε 195.770 ευρώ. Ο Κώστας Αντωνίου μιλώντας στο pamesports.gr απάντησε στο πρωτοσέλιδο της εφημερίδας Derby που κάνει λόγο για ''τρελό πάρτι χωρίς αντίκρυσμα'': «Όλα γίνονται για λόγους εντυπώσεων και επειδή κάποιοι εξυπηρετούνται στην παρούσα συγκυρία. Κατ’ αρχήν οφείλω να ξεκαθαρίσω ότι από τα χρηματικά ποσά τα οποία ανεγράφησαν, τα καθαρά χρήματα που εισέπραξα ήταν τα μισά. Μάλιστα, το μεγαλύτερο μέρος τους το οποίο μου οφειλόταν (ως πριμ για την είσοδο της ομάδας στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ) μου καταβλήθηκε μετά την επανένταξή μου στην ΠΑΕ. Σημειώνω επίσης ότι κατά τη δεύτερη θητεία μου στον Παναθηναϊκό οι απολαβές μου ήταν οι μισές σε σχέση με την πρώτη φορά. Αντιλαμβάνομαι την ανάγκη ορισμένων να στρέψουν αλλού τους προβολείς της δημοσιότητας, αλλά: α) δεν πρόκειται να ζητήσω από κανέναν συγγνώμη διότι στη διάρκεια της παρουσίας μου ο Παναθηναϊκός κατέκτησε το νταμπλ κι έπαιξε στους ομίλους του Τσάμπιονς Λιγκ και β) επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου μετά το ανθρωποφαγικό δημοσίευμα που δημοσιοποιεί απολύτως προσωπικά μου δεδομένα οικονομικών μου απολαβών από ιδιωτική και όχι δημόσια εταιρεία.»