Μια απλή και πρόχειρη ματιά στον πίνακα μεταλλίων των 30ων Ολυμπιακών Αγώνων στο Λονδίνο έχριζε θριαμβευτές τους Αμερικάνους. Αν και δυσκολεύτηκαν λίγο τελικά άφησαν στη δεύτερη θέση την Κίνα και πήραν το αίμα τους πίσω για την ήττα στο Πεκίνο. Αυτά με μια πρόχειρη και απλή ματιά. Γιατί η κορυφαία αθλητική
διοργάνωση του πλανήτη, το μοναδικό αθλητικό σόου που έδωσαν οι
καλύτεροι αθλητές του κόσμου δίχως αμφιβολία είναι και μπίζνα. Κανείς
δεν μπορεί να το αρνηθεί αυτό. Αλλωστε το πάρτι εκατομμυρίων δολαρίων, η
παρέλαση χορηγών (λογικό από τη στιγμή που κατά τη διάρκεια των
Ολυμπιακών όλος ο κόσμος ασχολείται με τους Αγώνες) είναι κάτι
δεδομένο. Στους Ολυμπιακούς του Λονδίνου, λοιπόν, όπως αναφέρει και η έγκυρη
γαλλική εφημερίδα «Le Figaro» εκτός από τους Αμερικάνοιυς, θριαμβευτής
ήταν και η Adidas. Η γνωστή αθλητική εταιρεία σπονσόραρε αθλητές ή
ομάδες (Μ. Βρετανία, Αυστραλία, Γαλλία στη λίστα των πελατών) που τελικά
έφτασαν στην κατάκτηση 226 μεταλλίων. Η Nike (ντύνει τις ΗΠΑ) έφτασε τα
117 μετάλλια και η Puma μόλις στα 14. Λόγω του σπόνσορινγκ με την ομάδα της Ρωσίας η Bosco έχει να λέει ότι συγκέντρωσε 119 μετάλλια και η ιαπωνική Asics 72. Οσο για το αν κέρδισε κάτι η Adidas από αυτή την πρωτιά μια λεπτομέρεια
κάνει τη διαφορά. Η γνωστή εταιρεία αύξησε ήδη τις πωλήσεις της στη Μ.
Βρετανία κατά 24%.
Πηγή: sportday.gr