18 Ιουλ 2019

Αυξάνεται η δημοτικότητα της Premier League

Αυξάνεται η δημοτικότητα και το ενδιαφέρον της Premier League σε διεθνές επίπεδο, όπως αποδεικνύεται από την ανάλυση των ραδιοτηλεοπτικών φορέων για τη σεζόν 2018-19. Αυτά είναι τα αποτελέσματα έρευνας που προκύπτουν από τη συνεργασία της Premier League με τον ερευνητικό οργανισμό Nielsen Sports.
Σύμφωνα με την συγκεκριμένη ανάλυση, το κοινό για τις ζωντανές μεταδόσεις των αγώνων της Premier League αυξήθηκε κατά 11% στα 1,35 δισεκατομμύρια! Όπως αναφέρεται την σεζόν που ολοκληρώθηκε με την συναρπαστική κούρσα τίτλου, κατά την οποία η Μάντσεστερ Σίτι επικράτησε της Λίβερπουλ, υπήρξε ένα αθροιστικό συνολικό κοινό 3,2 δισεκατομμυρίων για όλους τους αγώνες μεταξύ Αυγούστου 2018 και Μαΐου 2019, παρουσιάζοντας αύξηση 6% σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο. Αυτά τα αριθμητικά στοιχεία αφορούν μόνο τις προβολές στα σπίτια και αποκλείουν εκείνες εκτός οικίας και τις κινητές συσκευές. Η ανάπτυξη προήλθε από τη νέα δωρεάν κάλυψη σε διάφορες χώρες, ιδίως τη Βραζιλία και τη Νότιο Αφρική, ενώ σταθερή αύξηση του «ζωντανού» κοινού καταγράφηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Premier League μεταδόθηκε σε συνολικά 188 από τις 193 χώρες που είναι αναγνωρισμένες από τα Ηνωμένα Έθνη. Το Αφγανιστάν, η Μολδαβία, το Τουρκμενιστάν, η Βόρεια Κορέα και η Κούβα ήταν οι πέντε χώρες χωρίς κάλυψη το 2018-19. Σημειώνεται, ότι υπήρξαν 262.102 ώρες κάλυψης για την κορυφαία κατηγορία της Αγγλίας σε όλον τον κόσμο την περασμένη σεζόν.