10 Μαΐ 2018

Ο Κάτσε δεν είναι αρνητικός για να μείνει στον Παναθηναϊκό

Ο Κάτσε αποτελεί έναν από τους παίκτες που ήρθαν μεσούσης της περιόδου στον Παναθηναϊκό και βοήθησαν την ομάδα να είναι ανταγωνιστική παρά τα όποια προβλήματα και την αδιαφορία από την διοίκηση που υπήρχε. Ο Εργκούς Κάτσε μιλάει στο Leoforos.gr για τα όσα βίωσε φέτος στον Παναθηναϊκό λέγοντας ουσιαστικά το αυτονόητο. Ότι δηλαδή αν υπήρχε έστω και η ελάχιστη βοήθεια από τη διοίκηση τότε όλα θα ήταν πολύ διαφορετικά όσο αφορά τη βαθμολογική και όχι μόνο κατάσταση της ομάδας.
Για το κλίμα που συνάντησε στην ομάδα: «Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί από την πρώτη στιγμή τόσο οι συμπαίκτες μου όσο και οι φίλαθλοι της ομάδας μας στήριξαν τόσο εμένα όσο και τον Γιάννη (σ.σ. Μυστακίδη)». Για το τι θα κράταγε και τι θα άφηνε πίσω από την πορεία του στον Παναθηναϊκό: «Θα κράταγα ότι είχαμε τρομερό κλίμα παρά τις όποιες δυσκολίες που είχε η ομάδα. Από εκεί και πέρα αν ήταν διαφορετικές οι συνθήκες θα ήταν όλα αλλιώς». Για το ότι παρότι οι παίκτες έπαιρναν νίκες οι βαθμοί έφευγαν από τη βαθμολογία και πως αυτό επιδρά στη ψυχολογία ενός παίκτη: «Σε κάποια φάση όλοι οι παίκτες είχαν ξενερώσει από αυτό γιατί είπαμε να πιάσουμε πεντάδα και μετά μας λέγανε ότι θα φάμε τιμωρία και ότι δεν θα βγούμε και κάπως έτσι χάσαμε και το άλλο κίνητρο που είχαμε. Ήταν πολύ δύσκολο μετά στο να φτιάξεις την ψυχολογία σου για τα επόμενα ματς». Για το αν η ομάδα αν είχε τη βοήθεια της διοίκησης ήταν για να πάει ψηλά: «Όπως είχαν τα πράγματα ήμασταν για πεντάδα αλλά αν θες πιο ψηλά πρέπει να έχεις σχεδόν δυο ομάδες στο ρόστερ σου. Για να χτυπήσεις πρωτάθλημα ήθελες άλλες 7-8 προσθήκες καλές που θα σε ανεβάσουν επίπεδο». Για το μέλλον: «Η αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω ακόμα τι θα γίνει με το μέλλον μου. Πρέπει να κάνω κάποιες συζητήσεις. Έχω μιλήσει με τον μάνατζερ μου και ξέρει ότι όπου πάω θα πρέπει να είμαι ενεργός και να παίζω. Άμα φτιάξουν τα πράγματα και δεν υπάρχουν προβλήματα εννοείται ότι θέλω να μείνω». Για τον Μαρίνο Ουζουνίδη: «Τον έζησα στην πιο δύσκολη στιγμή της ομάδας. Τρομερός προπονητής, ο οποίος με βοήθησέ από την πρώτη μέρα που ήρθα. Έχουν φτιάξει μια καλή δυάδα με τον Κόλα. Ταιριάζουν και κάνουν πολύ καλή δουλειά. Όλοι στο τεχνικό τιμ που είναι κάνουν τρομερή δουλειά. Πιστεύω ότι άμα ήταν διαφορετικά τα πράγματα θα ήταν ακόμα καλύτερα».