26 Ιουλ 2017

Τα...πήρε με την Άρσεναλ ο Λούκας

Δεν περνάει και τις καλύτερες ημέρες στο Λονδίνο ο Λούκας Πέρεθ. Ο πρώην άσος του Δικεφάλου ξεκαθάρισε πως επιθυμεί να συνεχίσει την καριέρα του στην Ντεπορτίβο Λα Κορούνια, η οποία φέρεται να του έχει προσφέρει... συμβόλαιο ζωής διάρκειας δέκα ετών καθώς νιώθει πως η Άρσεναλ δεν τον σεβάστηκε, όταν αποφάσισε να δώσει τον αριθμό που είχε, στο νέο της μεταγραφικό απόκτημα, αδειάζοντας στην ουσία με το χειρότερο τρόπο τον Λούκας.
«Θέλω να φύγω και να ξαναβρώ τη χαρά μου. Η ομάδα δεν μου συμπεριφέρθηκε σωστά. Μου πήραν τον αριθμό χωρίς να με ρωτήσουν, δίνοντάς το ελεύθερα σε κάποιον άλλο. Δεν μπορώ να συνεχίσω έτσι. Τον περασμένο Φεβρουάριο στάθηκαν εμπόδιο στη μεταγραφή μου στην Κίνα, υποσχόμενοι πως θα πάρω περισσότερο χρόνο συμμετοχής έως τα τέλος της σεζόν. Δεν μπορώ να συνεχίσω έτσι. Έδωσα τα πάντα και αυτό δεν αναγνωρίζεται. «Θέλω να διεκδικήσω τις πιθανότητές μου για κλήση στην Εθνική Ισπανίας εν όψει του ερχόμενου Μουντιάλ και το καλύτερο μέρος για να το καταφέρω είναι στο σπίτι μου με την Ντεπορτίβο» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Ισπανός φορ στην «La Voz de Galicia».