1 Μαΐ 2013

Πετράκης:"Πετύχαμε τον στόχο μας με έντιμο τρόπο"

Στην κάμερα του ΚΡΗΤΗ TV μίλησε ο Γιάννης Πετράκης κι αναφέρθηκε σε πολλά από τα ζητήματα που αφορούν τον ΟΦΗ."Είμαι περήφανος για όλα τα παιδιά, έδειξαν χαρακτήρα και ανέλαβαν μεγάλη ευθύνη, ειδικά στο δεύτερο γύρο. Δε θέλω να σταθώ στα… μαγειρέματα, εμείς είμαστε μια ομάδα πεντακάθαρη. Ούτε να αναφερθώ σε άλλους παράγοντες. Θέλω να σκέφτομαι θετικά και να μεταφέρω, αυτή την θετική ενέργεια. Δεν παραπονέθηκα για κάτι, όμως αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπήρχαν προβλήματα. Η ομάδα μας, όταν ξεκινήσαμε στην Ξάνθη, που δε μπορούσα εύκολα να συμβάλω, είχαν αναδειχθεί οι απουσίες. Για παράδειγμα στο τελευταίο ματς με τον Αστέρα Τρίπολης απουσίαζαν περισσότεροι. Εγώ ποτέ δε θέλησα να αναδείξω, ότι είχαμε απουσίες. Ανεξάρτητα, ότι δεν είχαμε την πολυτέλεια να μην έχουμε διαθέσιμους παίκτες, όπως ο Παπάζογλου, ο Κουτσιανικούλης, ο Μπούρμπος και άλλοι. Για μεγάλο διάστημα, δεν είχαμε τη δυνατότητα να αντικαθιστούμε ποδοσφαιριστές". Ενώ πρόσθεσε: "Δεν είναι δουλειά μου να κάνω εκτίμηση για τον εαυτό μου. Έχω ήσυχη τη συνείδηση μου, έκανα αυτό που μπορούσα για την ομάδα. Είμαι χαρούμενος, που η ομάδα πέτυχε το στόχο της, με έντιμο τρόπο και με τη βοήθεια όλων όσοι είναι δίπλα στον ΟΦΗ. Δεν είναι σωστό και πρέπον να σχολιάζω ατομικά. Είναι άδικο να πούμε οι τερματοφύλακες είχαν την ευθύνη ή τι έκανε κάθε παίκτης. Το ποδόσφαιρο είναι παιχνίδι λαθών, αυτός που δεν κάνει λάθη είναι ο πιο σπουδαίος. Στο ποδόσφαιρο δεν υπάρχει κάτι μόνιμο, θεωρώ ότι είμαστε εφήμεροι και περαστικοί.  Έχουμε πει με τη διοίκηση να μιλήσουμε μετά το Πάσχα. Εννοείται ότι θέλω να συνεχίσω στον ΟΦΗ".