28 Μαρ 2012

Έπρεπε να ήμουν στον ΑΠΟΕΛ και να πάω στο Μπερναμπέου

Ο προπονητής της Νίκης Βόλου, Κώστας Γρηγοριάδης, στο περιθώριο των δηλώσεων του για το παιχνίδι της ομάδας του  με τον Οδυσσέα, αποκάλυψε πως είχε πρόταση από τον Γιοβάνοβιτς να αναλάβει πόστο στο τεχνικό team του ΑΠΟΕΛ: «Μου έχουν κάνει την πρόταση. Όμως έχω κάνει εξειδίκευση πάνω στο κομμάτι της προπόνησης για τερματοφύλακες. Ίσως δεν έπρεπε να το πω, αλλά θα το πω. Αυτή τη στιγμή έπρεπε να είμαι στο ΑΠΟΕΛ και να πάω στο Μπερναμπέου και εγώ είμαι στη Νίκη Βόλου. Έχω δεχτεί πρόταση από τον κ. Γιοβάνοβιτς εδώ και δύο χρόνια και η τελευταία ήταν στις 8 Ιουνίου. Έχω κάνει 14 σεμινάρια στο εξωτερικό και έχω επενδύσει πάνω σ’ αυτό το κομμάτι. Αν βρίσκομαι αυτή τη στιγμή προσωρινά στο τιμόνι της ομάδας, είναι μόνο και μόνο γιατί πρέπει κάποιος να είναι σ’ αυτήν την ομάδα και να τη στηρίξει. Επειδή προέρχομαι από τα γεννοφάσκια της Νίκης, δεν μπορώ να πηδήξω από το καράβι και να φύγω ».