29 Μαρ 2012

"Κι αν δεν πάμε στο φάιναλ φορ θα συνεχίσουμε να ζούμε"

Έτοιμος να... πεθανει για τους παίκτες του είναι ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς. Ο τεχνικός του Παναθηναϊκού μίλησε στους δημοσιογράφους λίγο μετά την βραδινή προπόνηση της Τετάρτης και ποιος τον είδε και δεν τον φοβήθηκε όταν η κουβέντα έφτασε σε πιθανά λάθη του στο παιχνίδι της Τρίτης κόντρα στη Μακάμπι. "Τι πήγε λάθος; Το παιχνίδι πάντα σου δίνει την κατάλληλη απάντηση. Κάτι που πρέπει να αλλάξουμε δεδομένα, είναι τα λάθη μας. Κάποια γίνονται χωρίς λόγο, κάποια άλλα επειδή ήμασταν νευρικοί στο ξεκίνημα του ματς και δώσαμε την ευκαιρία στην Μακάμπι να σκοράρει στον αιφνιδιασμό. Δεν θέλω να το παίξω έξυπνος. Ο καθένας από εσάς έχει μια γνώμη και δεν έχω κανένα πρόβλημα μ’ αυτό, αλλά ορισμένοι ξεχνάτε ότι μιλάμε για την πρωταθλήτρια ομάδα της Ευρώπης. Δεν μιλάω μόνο την περσινή, αλλά και για την ομάδα των περασμένων ετών. Ο Παναθηναϊκός είναι η καλύτερη ομάδα, ανεξάρτητα από το τι θα γίνει αύριο, τα τελευταία 15 χρόνια. Οπότε πριν ρωτάτε κάτι, πρέπει να σκέφτεστε. Αρα το να λέμε ότι κάποιοι παίκτες που είναι πρωταθλητές Ευρώπης δεν είναι έτοιμοι, είναι λάθος. Όταν είσαι Πρωταθλητής Ευρώπης, είσαι πάντα έτοιμος! Θα προστατεύσω τους παίκτες μου, θα πεθάνω γι αυτούς και είμαι πολύ υπερήφανος που έχω τέτοιους παίκτες. Ένα ματς δεν θα αλλάξει την άποψή μου. Ακόμα κι αν δεν πάμε στο Final 4. Θα συνεχίσουμε να ζούμε τις ζωές μας και είμαι υπερήφανος που κοουτσάρισα αυτούς τους ανθρώπους.Η δουλειά του προπονητή είναι κάτι που δεν μπορεί να κατανοήσει πολύς κόσμος. Και ήταν πολύ αστείο για μένα να ακούω όλα αυτά τα σχόλια τις τελευταίες ημέρες. Ο βοηθός μου προσπάθησε να μου πει κάποια πράγματα και δεν είμαι άνθρωπος που δεν ακούει. Με ενδιαφέρει τι λένε οι άλλοι. Θεωρώ ότι είμαι ένας άνθρωπος που ξέρει τη δουλειά του καλά. Δεν πετάω στα σύννεφα επειδή έχω κατακτήσει ό,τι έχω κατακτήσει, αλλά  24 ώρες το 24ωρο σκέφτομαι την ομάδα μου και κάθε πιθανή και απίθανη λεπτομέρεια. Οπότε σας απαντώ! Δεν υπάρχει προπονητής που να μην θέλει στην τελευταία επίθεση ελεύθερο σουτ… Οπότε τι νομίζετε;;; Εγώ αποφάσισα να γίνει σουτ από τα 15 μέτρα!!!  Δεν είναι του στυλ μου να μιλάω για την τελευταία άμυνα και την τελευταία επίθεση. Το μόνο που ζητάω πάντα είναι να γίνεται σωστά το σουτ. Υπάρχουν παίκτες που δουλεύουν σκληρά για να πάρουν το τελευταίο σουτ. Ολοι τους ονειρεύονται να πάρουν το τελευταίο σουτ. Αυτό που ζητάω εγώ είναι να γίνεται σωστά. Με τα υπόλοιπα δεν έχω πρόβλημα. Είναι 50-50. Σ’ ένα ματς κερδίζεις στο άλλο χάνεις. Συγχαρητήρια λοιπόν γιατί τους άξιζε να κερδίσουν το ματς".