8 Ιουλ 2018

Ο Φάμπρεγκας θέλει να επιστρέψει στην εθνική Ισπανίας

Ο Σεσκ Φάμπρεγκας ξεκαθάρισε πως θα συνεχίσει να φορά τη φανέλα με το εθνόσημο της Ισπανίας, εξέφρασε ωστόσο την άποψη ότι η ομάδα χρήζει άμεση ανανέωσης με «νέο αίμα» παικτών προκειμένου να επιστρέψει στις δόξες του παρελθόντος.  Ο 31χρονος άσος, δεν έχει συμμετάσχει στους αγώνες της Ισπανίας από την ήττα 2-0 από την Ιταλία στη φάση των «16» του Euro 2016, ενώ στην συνέχεια «μπήκε στον πάγο» από τον Χουλέν Λοπετέγκι.
«Η έλευση του νέου προπονητή θα πρέπει να δώσει νέες κατευθύνσεις στους ποδοσφαιριστές», υποστήριξε ο Φάμπρεγκας σε άρθρο του στην The Telegraph και πρόσθεσε: «Ο Ινιέστα έχει αποσυρθεί και ο Πικέ δήλωσε ότι η εθνική ομάδα τελείωσε γι` αυτόν. Δεν έχω αποσυρθεί και σίγουρα θα είμαι διαθέσιμος εάν ένας νέος προπονητής ήθελε να στηριχθεί σε μένα. Εννοείται πάντως ότι θα πρέπει να εργαστώ σκληρά για να συμβεί αυτό. Δεν είπα πότε ότι έχω τελειώσει από την εθνική ομάδα και θα ήμουν ευτυχής εάν είχα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Κύπελλο της Ρωσίας. Αισθάνομαι ακόμα πολύ καλά. Ψυχικά και σωματικά. Η εθνική ομάδα αποτελεί κίνητρο για κάθε ποδοσφαιριστή. Απολαμβάνω ν` αγωνίζομαι με το εθνόσημο, με το οποίο έχω πολλές κορυφαίες στιγμές στην καριέρα μου».