5 Αυγ 2017

Ο Ρονάλντο θέλει να γυρίσει στην Αγγλία

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο επιστρέφει στις προπονήσεις της Ρεάλ Μαδρίτης, όμως φαίνεται ότι ένα νέο μεγάλο σίριαλ είναι έτοιμο να ξεκινήσει. Ο Πορτογάλος, που αντιμετωπίζει κατηγορία φοροδιαφυγής 14,7 εκατομμυρίων ευρώ, σύμφωνα με τον ραδιοφωνικό σταθμό "Cadena Ser", κατά τη διάρκεια της 90λεπτης κατάθεσής του, εξέφρασε την επιθυμία να επιστρέψει στην Αγγλία, όπου αγωνίστηκε με τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ μέχρι το 2009. "Στην Αγγλία δεν είχα ποτέ τέτοια προβλήματα, οπότε θα ήθελα να επιστρέψω.
Έχω πληρώσει πάντα τους φόρους στην Αγγλία όπως έκανα και στην Ισπανία. Δεν έχω κρύψει τίποτα και θα ήταν γελοίο εκ μέρους μου. Είναι σαν ένα ανοιχτό βιβλίο. Κάντε μία αναζήτηση στο Google και θα ξέρετε τα πάντα για Ρονάλντο. Για παράδειγμα, το περιοδικό Forbes έχει τα πάντα με τα ποσά που κερδίζω. Είμαι ειλικρινής κι εγώ πάντα πλήρωνα, εμπιστεύομαι τους συμβούλους μου, οι οποίοι είναι οι καλύτεροι, τους πληρώνω για να ασχολούνται με τις επιχειρήσεις μου και αφήνω τα πάντα σε αυτούς". Σύμφωνα με τον εισαγγελέα, ο Ρονάλντο απέκρυψε από τις ισπανικές φορολογικές αρχές διαφημιστικά έσοδα 150 εκατομμυρίων ευρώ, μέσω εικονικών εταιρειών στο φορολογικό παράδεισο των Βρετανικών Παρθένων Νήσων, μεταξύ 2011 και 2014. Εάν οδηγηθεί σε δίκη, ο Ρονάλντο αντιμετωπίζει ποινή φυλάκισης από 21 μήνες έως και 7 χρόνια.