9 Αυγ 2017

Ο Γιανγκ ένιωσε αδικημένος στον Ολυμπιακό

Ο Πάτρικ Γιανγκ επέστρεψε στον Ολυμπιακό την σεζόν που ολοκληρώθηκε έπειτα από έναν σοβαρό τραυματισμό (ρήξη χιαστού) και ήταν σκιά του εαυτού του. Ο Αμερικανός σέντερ είχε μόον εκλάμψεις και πρακτικά δεν ήταν ποτέ ξανά ο ίδιος παίκτης που ήταν πριν τον τραυματισμό του, με τον Ολυμπιακό να αποφασίζει να μην ανανεώσει το συμβόλαιό του. Ο Γιανγκ πάντως δεν άργησε να βρει δουλειά, αφού υπέγραψε πριν μερικές εβδομάδες στην Αρμάνι Μιλάνο. Και, πλέον, πιο ήρεμος, μπόρεσε να κάνει τον απολογισμό της δεύτερης σεζόν του στους "ερυθρόλευκους" σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα "Sportime", λέγοντας μερικά ενδιαφέροντα πράγματα.
Πράγματα όπως το γεγονός ότι, σε αντίθεση με ό,τι πίστευε πολύς κόσμος, ο λόγος που δεν είχε την απαιτούμενη απόδοση δεν ήταν πνευματικός, αλλά σωματικός. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά,"η ρήξη χιαστού που έπαθα στο αριστερό μου γόνατο δεν μου επέτρεψε να φτάσω στο επίπεδο που ήθελα. Η επιστροφή μου από έναν μεγάλο τραυματισμό ήταν πολύ πίο σκληρή από ότι μπορεί να το φανταστεί ο καθένας, γιατί πρέπει να ανακατασκευάσεις το σώμα σου για να κάνεις τα πάντα ξανά. Και μπορείς να παίξεις σε 9 μήνες, αλλά μπορεί να χρειαστείς πολύ περισσότερο για να είσαι ο ίδιος όπως πριν. Το πρόβλημα μου ήταν ότι ο μηνίσκος μου δεν θεραπεύτηκε σωστά και δεν υπήρχε κάποιο πρόβλημα με το μυαλό μου. Έδωσα όλη μου την προσπάθεια, αλλά το σώμα μου δεν μπορούσε να ακολουθήσει". Ο Αμερικανός σέντερ είπε ωστόσο και κάτι ακόμα: Ότι δεν θεωρεί πως του δόθηκε η δυνατότητα να δείξει ότι μπορεί να παίξει, λόγω και της καλής απόδοσης των Κεμ Μπιρτς και Νίκολα Μιλουτίνοφ. "Ενιωσα να σαν μην είχα ποτέ δίκαιη ευκαιρία στο δεύτερο έτος μου. Ο Μπιρτς κι ο Μιλουτίνοφ έπαιζαν σπουδαία, έτσι δεν έπαιζα ενώ έπρεπε ακόμα να δουλέψω πολύ στο γυμναστήριο. Ήταν μία πολύ δύσκολη κατάσταση. Ωστόσο αυτό που δεν σε σκοτώνει σε καθιστά ισχυρότερο. Το καλό είναι ότι είμαι νέος κι έχω πολύ μπάσκετ ακόμη να παίξω στη ζωή μου".